آرتتا لستر
| | | |

فرصت سوزی لاکازت و اشتباهات داوری بازی با لستر آرتتا را عصبانی کرده است

فوتبال724– فرصت سوزی لاکازت و اشتباهات داوری آرتتا را عصبانی کرده است. در شروع هفته ۳۴ بازیهای لیگ‌برتر انگلیس دو تیم آرسنال و لستر سیتی به مصاف یک ‌دیگر رفتند. در پایان دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

بعد از بازی مایکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها در مصاحبه نارضایتی خود از تصمیمات داوری را اعلام کرد.

در ابتدا آرتتا درباره عملکرد تیمش گفت:

من به تیم خودم بسیار افتخار می کنم، راهی که ما در برابر این نوع فوتبال بازی کردیم و چقدر مسلط بودیم. در نیمه اول ما به وضوح باید سه یا چهار صفر پیش می‌افتادیم و بازی را تمام می‌کردیم، این است آنچه شما باید علیه این نوع بازی تیم حریف انجام دهید.

در ادامه آرتتا از تصمیم داور‌ بازی با لستر برای اخراج انکیتا ابراز ناامیدی کرد:

او ناامید است و گفت متاسفم او نیازی به انجام این کار ندارد.

من می دانم که وقتی او برای تک تک توپ ها می رود، دلیلش این است که حاضر است هر چالشی را انجام دهد. او در هر عملی پیش قدم است. او بازیکن را ندید و عمدا نمی خواهد به کسی صدمه بزند.

آرتتا معتقد است تیمش برای ریکاوری و رسیدن به شرایط مطلوب راه سختی را طی کرده است:

وسایلی که ما برای بازیابی داریم واقعاً دشوار است، اما شما می توانید شدت و کیفیت بازیکنان را ببینید. من به بازیکنان بسیار افتخار می کنم، اما ما نیز باید یاد بگیریم. وقتی شما پیروزی می‌خواهید و این را واقعا می‌خواهید، باید تیم مقابل را خاموش کنید.

در ادامه او از عملکرد دنی سبایوس تقدیر کرد و‌ گفت:

من واقعاً از او خوشحال هستم. فکر می کنم باشگاه باید کمی با رئال مادرید صحبت کند. در حال حاضر که او واقعاً خوب بازی می کند، من واقعاً برای او خوشحالم. بازیکنی با استعداد بزرگ که هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفتش وجود دارد.

در انتها مایکل آرتتا باردیگر به داوری اشاره کرد و درباره خطای سخت واردی صحبت کرد:

داور بازیکن را نمی بیند، باید بدانید که این یک بازیکن نوجوان است.

در حالی که حرکت واردی می توانست یک کارت قرمز داشته باشد اما بعد از آن لسترسیتی باید با 10 مرد از دقیقه 42 بازی کند و این به عنوان یک چالش 40 تا 45 دقیقه‌ای بسیار سخت است. اما کارت قرمزی در این صحنه دیده نشد.

بعد از این بازی لستر سیتی در ‌جایگاه چهارم جدول وضعیت بهتری دارد. شاگردان آرتتا در آرسنال در رتبه هفتم هستند و ممکن است به رتبه پایینتر نیز بروند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید