| | | |

لورن اتامه مایر معتقد است اوزیل مسبب اصلی وضعیت فعلی خودش است

به گزارش فوتبال۷۲۴ لورن اتامه مایر مدافع سابق تیم آرسنال به حمایت از آرتتا سرمربی توپچی ها درباره عدم استفاده از اوزیل پرداخت و معتقد است اوزیل مسبب اصلی مشکلاتش است.

او گفت:

اوزیل بازیکن درجه یک است و من ناراحتم که می بینم بازیکن سطح بالا جایی در آرسنال ندارد. همه ما که از آرسنال حمایت می کنیم می خواهیم بهترین بازیکنان تیم را ببینیم، اما اکنون این شرایط به وجود نیامده است. من متقاعد شده ام که در دوران امری و آرتتا همینطور بوده است. آرسنال دوست دارد بهترین بازیکنان را در ترکیب خود داشته باشد. این واقعیت که اوزیل در آنجا نیست، چندین دلیل دارد.

او درباره دلایل عدم حضور ‌اوزیل گفت:

این در درجه اول تقصیر بازیکن است. اگر مهارت دارید پ، اگر یک بازیکن سطح بالا هستید، و در عین حال هر هفته بازی نمی کنید، خود شما مقصر هستید. البته همه باشگاه ها باید تمام تلاش خود را بکنند تا بازیکنان راضی و قادر به بازی در هر هفته باشند. اما این واقعیت که اوزیل تحت نظر امری پایدار نبود یا اکنون تحت نظر آرتتا ثبات ندارد به مربیان مربوط نمی شود. من اطمینان دارم که بیشتر از مربی یا باشگاه بیشتر به بازیکن مربوط می شود.

این نظر من است، زیرا شما به عنوان یک بازیکن سطح بالا و 100 درصد تیم محور، مطمئناً بازی خواهید کرد.

آنها گزینه دیگری نخواهند داشت. اگر هر کاری را که یک بازیکن سطح بالا انجام می دهد انجام دهید، پس از آن برای مربی و باشگاه سخت است که شما را از تیم جدا کرده و به شما اجازه بازی ندهند. البته این دردناک است زیرا من می خواهم بهترین بازیکنانی را ببینم که برای آرسنال بازی می کنند. این تیمی است که من از آن حمایت می کنم و دوستش دارم، اما اگر اوزیل جایی در آنجا نداشته باشد، دلایل زیادی از گذشته خود او وجود دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید