سادیو مانه
| |

مانه: چلسی بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود

مهاجم لیورپول سادیو مانه میگوید امیدوار است تیم به نتایج ضعیف چند بازی اخیر واکنش مناسبی بتواند نشان دهد. سادیو می گوید چلسی شایسته صعود به مرحله بعد جام حذفی بود؛ اما ما نیز به جبران نتایج اخیر خود امید داریم.

دو شکست پیاپی قرمز پوش های آنفیلد مقابل واتفورد در لیگ برتر و سپس چلسی در جام حذفی انگلیس منجر به ایجاد شرایطی شده است که می توان گفت لیورپول برای اولین بار در این فصل آن را تجربه می کنند. این در حالی است که آنها باید طی روزهای آتی به مصاف بورنموث و سپس در دور برگشت بازی های لیگ قهرمانان در آنفیلد به مصاف اتلیکومادرید بروند.
مهاجم سنگالی قرمزها در مصاحبه بعد از بازی با چلسی گفت :

تیم برتر برنده شد و این اجتناب‌ناپذیر است. در نیمه اول عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم اما متاسفانه این موقعیت‌ها ثمری نداشت؛ ولی چلسی به نحو احسن از تک تک موقعیت‌های خود استفاده کرد و همین برگ برنده ای برای پیروزی و در نتیجه صعود آن‌ها بود. این آخرین بازی ما نبود و شنبه بازی مهم تری داریم و باید به مصاف بورنموث برویم. همچنین روز چهارشنبه یک بازی بسیار مهم مقابل اتلتیکومادرید داریم.
ما خودمان را برای مسابقاتی که پیش رو است آماده می‌کنیم و دوباره بر می‌گردیم.
این‌گونه اتفاقات در فوتبال طبیعی است و ما به آن عادت داریم. اگر می‌خواهیم قهرمانی عالی باشیم باید به سختی تلاش کنیم.

سادیو مانه معتقد است که شکست در دور رفت لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مانع از صعود تیمش به مرحله بعد این لیگ نمی‌شود.

ما تیمی هستیم که از شکست خود درس می گیریم و از آن در جهت بهتر کردن عملکرد تیم استفاده می کنیم.
همه‌مان می دانیم که رقابت های لیگ قهرمانان متفاوت از هر رقابت دیگری است و قطعا برای‌ ما اهمیت زیادی دارد اما قرار است در خانه بازی کینم،‌ پس باید از آن لذت ببریم.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید