|

مصاحبه توماس توخل سرمربی تیم بایرن مونیخ قبل از دیدار با تیم بوخوم در هفته پنجم بوندسلیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا در هفته پنجم بوندسلیگا آلمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ تیم بایرن مونیخ و بوخوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت

توماس توخل سرمربی تیم بایرن مونیخ در‌کنفراس خبری از وضعیت تیمش صحبت کرد

توخل درباره ماتیاس دلیخت

 

🎙 “مدافعین آخر اغلب تغییر نمی کنند. ما هر روز با هر بازیکنی صحبت می کنیم. دلیخت شایسته بازی 100 درصدی است. او در شرایط خوبی قرار دارد. البته این برای او شخصاً کافی نیست، اما او یک بازیکن تیمی است. همه باید اینطور باشند.در هر زمان آماده باشند

 

توخل درباره بازیکنان و چرخش

 

•🎙”همیشه ایده چرخش وجود دارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه کسی آماده بازی است. بازخوردهای دیروز بسیار مثبت بود و همه با شرایط خوبی از بازی بیرون آمدند. فکر می کنم همه در دسترس هستند. ما این کار را خواهیم کرد. نه اینکه فقط به خاطر چرخش تیم را تغییر دهیم،ولی باید به حریف احترام بگذاریم. بوخوم یک زنجیره خوب دارد، با سه بازی بدون شکست، و این نیز شایسته است. آنها سبک بازی بسیار فشرده ای دارند. ما باید بهترین ترکیب را پیدا کنیم. این مسابقه بوخوم بازی نیست که ما فقط کاری انجام دهیم و کارها به خودی خود انجام شوند

 

توخل درباره ناگلزمن، مربی تیم ملی

 

🎙 “روشنی همیشه خوب است. شکی نیست که جولیان مربی برجسته ای است. ما قبل از آن مربی برجسته ای داشتیم و باید به همه احترام بگذاریم. من همچنین متقاعد شده بودم که تیم ملی تحت هدایت هانسی فلیک در مسابقات قهرمانی اروپا عملکرد خوبی خواهد داشت. من. اکنون با جولیان متقاعد شده ام.

 

توخل درباره در مورد دفاع

 

🎙”ما باید همه چیز را با هم انجام دهیم. همچنین می توانیم در دفاع خوب بازی کنیم و کمترین گل را با دو مدافع میانی دریافت کنیم. هدف همیشه همین است. گل هایی که ما مقابل منچستریونایتد دریافت کردیم کمی عجیب بود. ما در تلاش هستیم تا ثبات بیشتری داشته باشیم. ما باید همه چیز را با هم انجام دهیم. ما مقابل دو تیم قدرتمند بازی کردیم.”

 

توخل درباره ماتیس تیل

 

🎙این یک وضعیت ایده آل است. او 18 ساله است و نقش مهمی دارد. نحوه بازی او شگفت انگیز است. او توانایی تأثیرگذاری بر مسابقات را دارد. مهم این است که ذهنیت او مشخص باشد.زمان بازی بیشتر خواستن طبیعی است. او باید آماده و در عین حال صبور باشد. ممکنه زمان بازی بیشتر او از فردا شروع بشه ما رقابت بزرگی داریم. داشتن کسی که نقش را به همان شکلی که او انجام می دهد عالی است.”

 

توخل درباره وضعیت مزروعی

 

🎙”او باید بجنگد، تا وقتی فرصتی پیش آمد آنجا باشد. او باید بجنگد و مثبت بماند. لایمر در حال حاضر در اوج است. نیازی نیست در مورد استعداد یا درک او از بازی صحبت کنیم، او در سطح بالایی است.»

 

توخل درباره لروی سانه

 

🎙 “من درباره او بسیار مطمئن هستم. او کاری را انجام می دهد که ما می دانیم او می تواند انجام دهد. از نظر فیزیکی، او یک ماشین است. او می تواند در یک راه بزرگ بدود و پایانی برای آن وجود ندارد. ذهنیت او خوب است، زبان بدنش خوب است. آنچه ما داریم.” دوباره دیدن “سطح واقعی” اوست و واضح است که هنوز تا تکامل او راه هایی وجود دارد.”

 

توخل درباره مانوئل نویر

 

🎙وضعیت مانوئل نویر بسیار مثبت است. فکر می‌کنم می‌توانم بگویم حالش خوب است یا نه. او دوباره به عنوان دروازه‌بان تمرین می‌کند، نه با تیم، بلکه به صورت انفرادی. او مصدومیتی ندارد، فقط ناراحتی در عضله ساق پا دارد. نمی خواهم هیچ ریسکی بکنم.” “ممکن است منجر به آسیب شود.”

 

توخل درباره توماس مولر

 

🎙ذهنیت”او بسیار مثبت است. توماس هرگز بازیکنی ساکت نیست، او به چیزهای زیادی اهمیت می دهد، مسابقه چگونه پیش می رود، تمرینات چگونه پیش می رود. به دلیل تجربه و طبیعتش، او کمی انعطاف دارد. او بازی های زیادی انجام داده اما شاید نه همه آنها، ویژگی های او منحصر به فرد بودن او در محوطه جریمه حریف را نشان می دهد. او مثبت اندیش است و با مسائل آن گونه برخورد می کند که شما می خواهید او را ببینید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید