|

مصاحبه دیگو سیمئونه قیل از بازی اتلتیکومارید و فاینورد در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ مرحله گروهی

فوتبال۷۲۴ – تیم اتلتیکو مادرید و فاینورد فردا شب در‌مرحله گروهی هفته دوم لیگ قهرمان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ به دیدار یکدیگر خواهند رفت

 

دیگو سیمئونه در‌مصاحبه با خبرنگاران درباره این بازی گفت :

 

🎙 “همیشه تیم هایی مشابه تیم هایی وجود دارند که در لیگ های مختلف هستند و در لیگ خود عالی کار می‌کنند. من تیم فردا را با تهاجمی و تفک نفوذ زیاد از مربی آنها دوست دارم و ما باید آنها را به جایی ببریم که معتقدیم می توانیم به آنها صدمه بزنیم.

 

 

سیمئونه درباره سال گذشته

 

🎙 “گل ها همیشه از اشتباهات به دست می آیند، صرف نظر از بازی ای که هر تیم بازی می کند. قدرت دفاعی یا هجومی بسیار مهم است و ما امیدواریم که به وظیفه خود عمل کنیم.”

 

 

سیمئونه درباره مصدومیتها گفت

 

🎙 همانطور که هر مربی ای که بازیکنان مهمی را در این فرآیند از دست می دهد متفاوت است، به عنوان یک مربی، ما به بازیکنان نیاز داریم، اما چه باریوس، که از تیم ملی آمده و با مصدومیت کف پا به زمین آمده است، چه سویونکو که رفته و با ناحیه مصدومیت تناسلی آمده است ،ما باید کار‌خود را بکنیم . پل نیز از زمان حضورش در آرژانتین مصدوم شد و در کل مصدومیت هایی وجود دارد که ما متحمل شدیم. با توجه به این، ما نمی توانیم کاری انجام دهیم، فردا برای کسی مهم نیست که یکی یا دیگری بازی کند. پل در دسترس است و می تواند مانند تمام بازیکن ها بازی کند.” امیدواریم یک بازی عالی داشته باشیم و خط هفته های اخیر را ادامه دهیم.»

 

صحبت های اسلات را چگونه تفسیر می کنید که می گوید آنها به بهترین بازی فصل خود برای پیروزی در متروپولیتانو نیاز دارند.؟

 

صحبتهای او را به عنوان نظر مربی رقیب میبینم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید