| | |

مصاحبه رابرت لواندوفسکی قبل از فینال جام جهانی باشگاهها

رابرت لواندوفسکی:

«ما شانس کسب عنوان ششم را داریم. ما می دانیم این برای تاریخ چه معنایی دارد، نه فقط برای بایرن، بلکه همچنین در کل فوتبال. ما می دانیم که می توانیم در فینال بهتر بازی کنیم. ما می خواهیم نشان دهیم که ما کاملا می خواهیم این جام را بدست آوریم. بعد از سفر، شاید در نیمه دوم ساقها کمی خسته بود. اما هرچه اینجا بیشتر باشیم، فرم ما بهتر می شود. اگر در فینال مثل نیمه نهایی شانس ایجاد کنیم، باید از آنها را بهتر استفاده کنیم. ما باید نشان دهیم که بهتر هستیم و بیشتر می خواهیم.»

 

رکورد 40 گل گرد مولر؟

لواندوفسکی:

«من خیلی به رکورد فکر نمی کنم. شما واقعا نمی توانید زمان ها را با هم مقایسه کنید. مهمتر اینست که ما به عنوان یک تیم برنده شویم.»

Image

درباره از دست دادن پنالتی در برلین:

«از دست دادن ضربه پنالتی میتواند اتفاق بیفتد. مهم این است که از چنین وضعیتی منفی چیز مثبتی بگیرید و دفعه بعد بهتر انجام دهید.»

 

لواندوفسکی در مورد جانشین احتمالی خود در بایرن در آینده:

«وقتی در بوندسلیگا در مورد مهاجمین صحبت می کنیم، بازیکنان خوبی وجود دارند. شما به فرانکفورت یا دورتموند نگاه می کنید. بازیکنانی هستند که گل می زنند و در مصاف های تن به تن برنده می شوند. اما من هنوز هم در بایرن وقت دارم.»

Image

«من همیشه آرزو داشتم که در استادیوم های بزرگ برای یک باشگاه بزرگ بازی کنم. من برای رسیدن به این آرزو سخت کار کرده ام؛ همچنین با تیم. بطوری که اکنون در جایی هستیم که هستیم. من هر سال سعی می کنم چیز جدیدی نشان دهم.»

 

درباره فینال روز پنجشنبه:

«این عنوان گیلاس روی کیک است. ما این شانس را داریم که به دومین تیمی تبدیل شویم که در یک سال شش جام را کسب می کند. وقتی اینقدر به قهرمانی نزدیک می شوید، باید همه وجودت را برای تحقق آن فدا کنی.»

Image

لواندوفسکی در مورد مقایسه این تیم بایرن با تیم دهه هفتاد:

«شما نمی توانید تیمها را در زمان های مختلف مقایسه کنید. فوتبال نه تنها از نظر فکری، بلکه از نظر آمادگی جسمانی نیز مدام در حال پیشرفت است.»

Image

لواندوفسکی:

«هوا در اینجا عالی است، خیلی گرم نیست. بعد از بازی، ریکاوری، تیمار (مداوا) و اقداماتی از قبل برنامه ریزی شده داریم. بنابراین اوقات فراغت زیادی نداریم. جلسات تمرینی بعدی و بازی روز پنجشنبه مهم است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید