| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک و مانوئل نویر قبل از بازی فینال جام جهانی باشگاهها

Image

مانوئل نویر: “همه ما واقعا منتظر فینال مقابل تیگرس (تایگرز) هستیم. هر کسی که اینجا بوده است سهم زیادی در صعود به این فینال دارد. شش عنوان در سال یک رکورد عالی است. البته تیم مربیگری نیز یک سهم بزرگی دارد.

 

چگونه آندره-پیر کریستین ژینیاک را متوقف می کنید؟

«ژینیاک تنها بازیکن تیم حریف نیست. این به عملکرد کلی تیم بستگی دارد. ژینیاک همچنین از وینگرهای خوب آنها استفاده می کند. ما باید او را از محوطه جریمه دور نگه داریم و مانع تایگرز را از ایجاد موقعیت شویم.»

 

در مورد تیگرس: «آنها شایسته حضور در بازی فینال بودند. آنها عملکرد عالی تیمی را نشان می دهند. همه انگیزه دارند. نقاط قوت آنها وینگرها هستند و در مورد ژیناک آنها یک مهاجم خطرناک دارند که گل می زند. ما باید بازی خود را انجام دهیم و سرعت بالا را حفظ کنیم.»

Image

نویر درباره موسیالا:

«پیشرفت او مثبت است. او برای چند سال آینده پتانسیل زیادی دارد. او و خانواده اش باید تصمیم بگیرند در کدام تیم ملی بازی کند. هر تیمی می تواند از داشتن چنین استعدادی در رده های خود خوشحال باشد.»

 

نویر: «همه تیم های اینجا انگیزه فوق العاده ای دارند. البته همه می خواهند در فینال پیروز شوند. هر دو تیم ویژگی های خود را دارند. ما می خواهیم آنچه را که می توانیم در زمین ارائه دهیم، یک بازی با پاسهای سریع انجام دهیم و زود فشار بیاوریم تا بتوانیم در نیمه حریف ماکلیت توپ را از آن خود کنیم.»

Image

هانسی فلیک در مورد اینکه آیا فردا تغییراتی وجود دارد یا خیر:

«ما خوشحالیم که به بازی فینال راه پیدا کردیم. این هدف بزرگ ما بود. ما بهترین تیم را برای آن خواهیم داشت، بعد از بازی فینال به بازی با بیله فلد فکر خواهیم کرد. این در مورد داشتن تیم با اتوماسیون [تیمی منظم که مانند ماشین طبق برنامه عمل میکند]، اما همچنین پاهایی با انرژی تازه است. ما با بازیکنان صحبت خواهیم کرد و نتیجه را خواهیم دید.»

درموردتایگرز:

«من بازی آنها را در نیمه نهایی تماشا کردم و از نحوه بازی آنها بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها سبک بسیار پر فشار و وینگرهای با کیفیتی دارند. ما کارلوس سالسدو را از بوندسلیگا می شناسیم. بازی سختی خواهد بود.»

 

در مورد شانس سانه برای حضور در ترکیب اولیه:

«در مورد لروی، فقط مربوط به پاس گل او در بازی نیمه نهایی نیست. مانند هر کس دیگری تعویض شد ولی مستقیما در بازی نقش داشت. لروی نیز بازی بدون توپ خوبی دارد. او نشان داد که ما از او چه می خواهیم. عملکردش خوب بود.»

 

درباره ترکیب اصلی:

«ما هنوز کمی وقت داریم، بنابراین مجبور نیستیم امروز همه چیز را فاش کنیم.»

Image

در مورد بواتنگ:

«خبرهای برلین به شدت ما را ناراحت کرد. جروم از من خواسته است که به او اجازه دهم به آلمان برگردد. او تا اطلاع ثانوی در تیم نخواهد بود.

 

در مورد آمادگی برای فینال:

«ما یک تیم تجزیه و تحلیل داریم که تایگرز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. ما به شدت و اندازه که برای بازی های دیگر آماده هستیم برای تایگرز هم آماده هستیم. امیدواریم به نتیجه گیری درستی از تیم حریف رسیده باشیم.»

 

فلیک: «این به ما بستگی دارد که چگونه حریفان خود را تحت فشار قرار دهیم و چگونه در هنگام داشتن مالکیت توپ بازی کنیم. ما در مرحله نیمه نهایی خیلی خوب کار کردیم. من به تیم اعتماد دارم. ما در عقب (خط دفاع) ثبات بیشتری پیدا کردیم و در حال حاضر در سطح خوبی قرار داریم و آمادگی خوبی داریم. فردا خواهیم دید که چگونه بازی خواهیم کرد.»

در مورد موسیالا :

«او عضوی از تیم است. صرف نظر از سن و سالش، از ویژگی های عالی برخوردار است. او در توپ و مصاف های دونفره بسیار خوب است. حتی اگر از نظر جسمی به نظر قدرتمند نرسد، بازی بدون توپ خوبی دارد او قطعا در بازیهای تیم خواهد بود و زمانی در ترکیب اولیه تیم خواهد بود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید