| |

مصاحبه سولسشر بعد از کامبک مقابل اتلانتا در لیگ قهرمانان اروپا

 

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ اوله گونار سولسشر صحبت های نیمه اول خود را نشان داد و گفت منچستریونایتد را تشویق کرد تا ب مقابل آتالانتا پیروز شوند.

اگر به گل بعدی برسیم ، بازی را می بریم. “

به نظر می رسد بازی آنها در لیگ قهرمانان در نیمه اول با مشکل روبرو شد و آتالانتا با نتیجه 2-0 در اولدترافورد از طریق گلهای ماریو پاسالیچ و دمیرال به رختکن رفت.

آنها در گروه آخر بودند ، زیرا ویارئال با نتیجه 4-1 در خانه مقابل یانگ بویز پیروز شد ، اما همه چیز را از طریق گلهای مارکوس رشفورد ، هری مگوایر و کریستیانو رونالدو تغییر داد.

سولسشر گفت🔻

“من فکر می کردم ما در نیمه اول نیز خوب بازی کردیم. دو موقعیت ، دو گل. اگر می خواهیم زنده بمانیم ، باید پیروز شویم. ”
“ما عادت داریم این کار را در این باشگاه انجام دهیم. فکر می کردم ما خوب بازی کردیم و آنها از هیچی یک گل زدند و سپس یک ضربات ایستگاهی دیگر. اما آنها هرگز اعتقاد خود را متوقف نکردند و به راه خود ادامه دادند. “

راشفورد چند شانس بزرگ را هدر داد ، در حالی که داوید دخیا دو دفع توپ شوت زاپاتا و روسلان مالینوفسکی دو سیو بزرگ داشت.

 

سولسشر درباره رشفورد گفت 🔻

او در نیمه اول موقعیت هایی داشت اما مارکوس به کار خود ادامه داد. او برای ما بسیار مهم خواهد بود.گل‌مگوایر نیز یک پایان غریزی از طرف هری بود. فکر نمی کنم انتظار داشتید او این گل را بزند.
کریستیانو جلوی دروازه عالی است. اگر کسی می خواهد از او بخاطر تلاش و میزان کارش انتقاد کند ، فقط این بازی را تماشا کنید. “

سولسشر درباره صحبتهای بین دو نیمه گفت 🔻

 

“در نیمه اول ، من مطمئن شدم که گل بعدی را به ثمر می رسانیم ، زیرا در این صورت ما برنده بازی هستیم. تا زمانی که نپذیرفتیم ، مطمئن بودم بازی را برنده می شویم. این فقط در مورد استفاده از فرصت بود.

 

هنوز گروه بسیار متعادل است ، منچستریونایتد با 6 امتیاز ، آتالانتا و ویارئال با 4 امتیاز و یانگ بویز با 3 امتیاز.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید