سیمئونه لیورپول
| | | | | | |

مصاحبه سیمئونه بعد از باخت اتلتیکومادرید به لیورپول در آنفیلد : من ناراحت هستم

فوتبال724– اتلتیکو مادرید عصر دیروز به آنفیلد سفر کرد تا با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این مسابقه ای است که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از نمادین ترین بازی های فوتبال اروپا است، اما به دور از یک بازی کلاسیک بود که ارائه می شد. لیورپول 2-0 پیروز شد.

بازی با سرعتی تا حدودی دیوانه کننده آغاز شد، همانطور که انتظار می رفت در فضایی به گرمی آنفیلد. اتلتیکو بازی را خوب شروع کرد اما این لیورپول بود که در دقیقه 13 گل اول را زد. دیوگو جوتا پس از ارسال خیره کننده از عمق سمت راست توسط ترنت الکساندر-آرنولد، یک ضربه سر به ثمر رساند.

میزبان در دقیقه 20 برتری خود را دو برابر کرد. الکساندر-آرنولد دوباره به شدت درگیر شد و یک توپ کم ارتفاع از بیرون محوطه شلیک کرد که سادیو مانه توانست هنرمندانه از کنار یان اوبلاک توپ را عبور دهد و به داخل دروازه اتلتیکو بفرستد.

اتلتیکو به خوبی پاسخ داد، اما در دقیقه 37 فیلیپه سادیو مانه را به زمین زد تا برای خودش یک کارت زرد بگیرد، اما داور کارت زرد را به رنگ قرمز ارتقا داد چون مدافع میانی او را نادیده گرفت. در حقیقت، اخراج او پایان بازی را به عنوان یک مسابقه نشان داد.

دیگو سیمئونه پس از بازی با لیورپول در اظهارنظری که مارکا منتشر کرد، گفت:

شما بازی را دیدید، من باید مراقب بهبود تیم باشم و به آن کمک کنم تا ثبات بیشتری داشته باشد.

ما حمله را خوب شروع کردیم، اما بعد آن چیزی که دیدید اتفاق افتاد. 1-0 عقب افتادیم و بعد 2-0 و کارت قرمز گرفتیم. انجام یک بازی مردانه مقابل لیورپول کار آسانی نیست.

من به تیم برای آرامش و صبری که در نیمه دوم نشان دادند تبریک می گویم. ما متواضع ماندیم و سعی کردیم وارد بازی شویم و می توانستیم با سوارز یک گل را جبران کنیم.

ما با آرامشی که می دانیم همه توانمان را گذاشتیم ولی هنوز دو بازی در پیش رو داریم.

من ناراحت هستم زیرا بازی خیلی سریع پیش رفت، با گل ها و کارت قرمز.

 

 

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید