| | |

مصاحبه مانوئل نویر با Welt am Sonntag

در مورد جدایی گرلاند و کلوزه :

«البته این جدایی یک فقدان و مصیبت است. ما مدت طولانی است که با هم کار کرده ایم. دیدن رفتن آنها دردناک است

تجربه ای که هرمان گرلاند دارد هیچکسی ندارد. او همیشه مراقب بازیکنان جوان بوده است. برخی که اکنون بازیکنان تثبیت شده و جا افتاده در تیم اصلی هستند، از او بهره مند شده اند. از آنجا که ما هر دو از منطقه روهر می آییم، رابطه بسیار ویژه ای داریم.

من سالها با میرو بازی کردم. من همیشه از کار با او لذت بردم. میرو بسیار دقیق است و در کادر مربیگری عملکرد خوبی داشته است.»

 

درباره یولیان ناگلسمن :

«یولیان در اینجا با شخصیت های بزرگی ملاقات خواهد کرد، او می تواند مشتاق دیدن این شخصیتها باشد. انتقال به بایرن مونیخ یک قدم بزرگ است، اما ما به او کمک خواهیم کرد.»

Image

درباره آینده اش:

«من سالم، راضی و خوش فرم هستم. و تیم به من احتیاج دارد. می توانم این بازخورد را از تیم احساس کنم. به همین دلیل از آن بسیار لذت می برم. تا زمانی که اینطور باشد، می خواهم به بازی کردن ادامه دهم.

شما باید به بدن خود گوش دهید، سلامتی یک عامل بزرگ است. مشخص کردن یک سن [برای بازنشستگی] دشوار است. بهرحال، من هرگز نمی خواهم احساس کنم که خودم را در  یک فصل [به زور] می کشم.»

Image

در مورد مسابقات یورو :

«در یک تورنمنت، هر اشتباهی مهم و بحرانی است. داشتن یک دفاع پایدار اساس یک تورنمنت موفق است. بازگشت متس مهم است. او می تواند یک تثبیت کننده قاطع و تعیین کننده برای دفاع ما باشد.»

 

در مورد بازگشت مولر :

«ما دیدیم که توماس در چند ماه گذشته در بایرن مونیخ چگونه عمل کرده است. او بلطف طبع و کلاس فوتبال خود بلافاصله دوباره در تیم ملی نقش اول و نقش رهبر را بر عهده خواهد گرفت.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید