مصاحبه مفصل لوکاس هرناندز مدافع بایرن مونیخ با نشریه کیکر

به گزارش فوتبال۷۲۴ نشریه کیکر آلمان بعد از بازی درکلاسیکر معروف به دربی فوتبال آلمان و پیروزی بایرن مونیخ ،با لوکاس هرناندز مدافع تیم بایرن مونیخ به مصاحبه پرداخت

لوکاس هرناندز در ابتدا درباره حضورش در بایرن صحبت کرد🔻

“2 سال اول من در اینجا سخت بود. من 1.5 سال مصدوم بودم، بدترین زمان در دوران حرفه ای من بود. دوباره خوشحالم، می توانم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. احساس راحتی می کنم. بایرن یکی از بهترین باشگاه های جهان است.

لوکاس هرناندز درباره تیم 🔻

“من مانند بقیه هم تیمی هایم احساس خوبی دارم و آماده و با انگیزه هستم. ما مشتاقیم که تاریخ بنویسیم و جام ها را ببریم. انگیزه درون تیم برای کسب هرچه بیشتر عناوین زیاد است.از زمانی که یولیان ناگلزمن به باشگاه آمد، زمان بیشتری برای بازی دارم. من عاشق بازی با هم تیمی هایم هستم. با کرونا، ما دوران راحتی را سپری نمی کنیم، اما بازیکنان مجبور هستند که بهترین استفاده را برای موفقیت ببرند.

لوکاس هرناندز در مورد مصدومیت🔻

“بازیکنان خاصی هستند که به توقف فوتبال در هنگام مصدومیت فکر می کنند. برای من کاملا برعکس است. این باعث می شود من انگیزه بیشتری برای کار سخت و بازگشت داشته باشم. آن زمان مرا از نظر ذهنی قوی تر و بالغ تر کرد.”

لوکاس هرناندز در مورد اینکه آیا فکر می‌کند انتقال به بایرن تصمیم درستی بود یا خیر:🔻

“بله. فکر می کنم باشگاه به من کمک کرد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخص پیشرفت کنم.”

لوکاس هرناندز درباره اینکه آیا به جدایی از بایرن فکر می کند یا خیر:🔻

“هرگز، حتی در سخت ترین لحظات. هدف من همیشه این بود که جایگاهم را اینجا پیدا کنم. به همین دلیل اینجا قراردادم را امضا کردم.”

آیا هزینه بالای انتقال برای شما بار سنگینی است؟ لوکاس هرناندز 🔻

“به هیچ وجه. بدون شک این یک انتقال بزرگ با هزینه زیاد بود – اما در آن دوره قبل از کرونا، چنین نقل و انتقالاتی اتفاق افتاد. من سعی می کنم هر یورو از هزینه را از طریق نمایش هایم پس بدهم.”
باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن من انجام داد، این نشان می دهد که آنها کاملاً به من اعتماد داشتند. اما من نتوانستم کاری در مورد هزینه انجام دهم. وظیفه من کمک به تیم برای کسب عناوین بیشتر است. به همین دلیل است که بازی می کنم.فکر می‌کنم رسانه‌ها به دلیل هزینه انتقال من نسبت به سایر بازیکنان، من را انتقادپذیرتر می‌بینند. اما من فردی آرام هستم، بنابراین می‌توانم با آن کنار بیایم. حتی لیونل مسی نیز گاهی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. منتقدان بخشی از کار ما هستند.

لوکاس هرناندز در مورد اینکه بین لواندوفسکی و بنزما برای توپ طلا به چه کسی رای می داد: 🔻

 

“فکر می کنم لواندوفسکی شایسته دریافت این جایزه بود. او فصلی باورنکردنی را بازی کرد و تاریخی در باشگاه نوشت. مسی با آرژانتین موفق بود، اما در مقایسه با لواندوفسکی، او موفقتر بود.

لوکاس هرناندز در مورد الگوی خود:🔻

“مثل اکثر بازیکنان فرانسوی، بت من زین الدین زیدان بود. وقتی بچه بودم، طرفدار فرناندو هیرو بودم، واقعا تحت تاثیر او قرار گرفتم.از بچگی همیشه می خواستم مدافع باشم، چه در مدرسه و چه با دوستانم در خیابان. می دانم که خیلی عادی نیست”

لوکاس هرناندز در مورد اینکه آیا گل‌نخوردن را به گلزنی ترجیح می دهد🔻

“بله، قطعا. گلزنی برای مهاجمان است. برای من مهمترین چیز این است که دروازه خود را بسته نگه دارم. از باخت متنفرم. شکست ها حتی در خانه با من می مانند.”

لوکاس هرناندز در مورد پست مورد علاقه اش🔻

“من دوست دارم به عنوان مدافع چپ بازی کنم. این پست ایده آل من است که همیشه در جوانی در آن بازی می کردم. با هانسی فلیک هم دفاع چپ و هم مدافع اهر چپ بازی می کردم. با ناگلزمن من همیشه مدافع اخر متمایل به چپ بازی می کنمو احساس راحتی می کنم.

لوکاس هرناندز در مورد تفاوت بین سیستم بایرن و اتلتیکو: 🔻

“بایرن به طور قابل توجهی مالکیت توپ بیشتری نسبت به اتلتیکو دارد. من هم سبک اتلتی را دوست داشتم، اما اینجا کاملاً متفاوت است. شما باید دقیق تر باشید، حتی در تمرینات. ما در بالای زمین می ایستیم، من اینجا را هم دوست دارم”

لوکاس هرناندز در مورد سبک تهاجمی خود: 🔻

“تا پایان دوران حرفه ای ام آن را تغییر نمی دهم. این چیزی است که هم تیمی هایم از من انتظار دارند.”

لوکاس درباره تفاوت بین بوندسلیگا و لالیگا:🔻

“فوتبال در آلمان فیزیکی و فشرده تر است. این برای من مناسب است. در اسپانیا موضوع تکنیک است، مالکیت توپ بیشتر و پاس های بیشتری وجود دارد. در آلمان بازی ها وقتی رو به پایان هستند، شما باید بیشتر بدوید

لوکاس هرناندز در مورد اینکه آیا بایرن بیشتر تبدیل به یک تیم فرانسوی شده است:🔻

“نه، هویت بایرن همیشه بایرن می ماند. البته این یک مزیت است که بازیکنان فرانسوی زیادی داریم. آلمانی کامل صحبت نمی کنیم، اما همه چیز را می فهمیم، ما یک تیم هستیم.

لوکاس هرناندز در مورد زندگی در مونیخ:🔻

“اینجا خوب است، کاملا متفاوت از مادرید. من خوشحالم که اینجا هستم. زندگی آرام است و تمرکز روی کار، فوتبال و خانواده است. من مونیخ را خیلی دوست دارم.”

لوکاس هرناندز در مورد پرونده اخیرش در دادگاه: 🔻

“زمان بسیار سختی بود. همانطور که می دانید، من در آن زمان به ملاقات همسرم رفتم. وقتی موضوع مطرح شد، او فرزند دوم ما را باردار بود و هنوز هم هست. نه همسرم و نه من متوجه نشدیم چرا دادستانی علیه من پرونده تشکیل داد”
باید از اف سی بایرن تشکر کنم، آنها همیشه در کنار من بودند. افراد مسئول شرایط من را درک کردند و به من کمک کردند. وکلای من همچنین همیشه به من اطمینان می دادند که این اتهامات بی نتیجه خواهد بود و لازم نیست نگران باشم. “این یک حادثه در سال 2017 بود، آن گذشته است. حال این است که همسرم باردار است، من او را دوست دارم و او مرا دوست دارد. در نهایت، پیگرد قانونی منجر به محکومیت نشد، اما با این حال زمان سختی برای من بود.”
شما می بینید و می خوانید که مردم در جمع درباره شما چه صحبت می کنند و چه رسانه هایی به خصوص در اسپانیا درباره شما می نویسند. روزنامه نگاران چیزهایی نوشتند که هیچ اطلاعی در مورد آنها نداشتند. خدا را شکر همه چیز تمام شد.”

لوکاس هرناندز در مورد کسب عناوین🔻

هنوز قهرمانی در یورو باقی مانده است. به طور کلی می خواهم تمام عناوین را ببرم، صرف نظر از اینکه قبلاً آنها را برده بودم یا نه. برای مثال شکست مقابل گلادباخ مرا بسیار عصبانی کرد. ما هنوز دو عنوان برای بازی داریم. برنده شدن هر دوی آنها هدف ما است”

لوکاس هرناندز درباره آینده خود (تمدید قرارداد یا چالش جدید؟)🔻

من هنوز در نیمه راه قراردادم هستم، زمان زیادی باقی مانده است. به آینده فکر نمی کنم. واقعیت این است که من اینجا خوشحال هستم و از باشگاه به خاطر تمام کارهایی که برای من انجام داده اند سپاسگزارم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید