| |

توماس مولر : ریچاردز یک استعداد ناب است،دفاع تیم قابل دفاع نیست!

توماس مولر بازیکن تیم بایرن مونیخ بعد از پیروزی بسیار دشوار مقابل هرتابرلین به تمجید از بازیکنان جوان و انتقاد از دفاع تیم کرد:

توماس مولر:

“ما نمی توانیم از چگونگی دفاع خود راضی باشیم. این همیشه ربطی به موقعیتهای تاکتیکی ندارد. تعداد گلهایی که در چند بازی اخیر دریافت کرده ایم جاه طلبی ما را نشان نمی‌دهد”

مولر میگوید فشار بازی ها تاثیر داشته است:

“شاید ما خسته شده ایم ، اما این از ناحیه فیزیکی نیست. ما یک تست تناسب اندام را بعد از شروع مجدد انجام دادیم ، این در ذهن ما است. ما امروز برای پیروزی خوشحالیم و بسیاری از کارها را به درستی انجام دادیم ، ما باید بهتر از این باشیم و سخت تر تلاش کنیم”‌‌

توماس مولر در مورد ریچاردز گفت: “

اگر من خیلی هوشیار بودم تا در آفساید نباشم ، کریس امروز دو پاس گل داده بود. امیدواریم که او بتواند بر این اساس کار کند و امیدوارم که به خودش آسیب نرساند ، نمی دانم چه چیزی اتفاق افتاده است ”
“او خوب است و استعداد خود را از ایالات متحده آمریكا آورده و تاكنون بایرن به او بسیار خوب آموخته است. اما ناگفته نماند كه جای پیشرفت زیادی دارد.”
ما چند جوان خوب و با کیفیت داریم. البته آنها از نظر تجربه هنوز در ابتدای راه هستند. این اولین شروع او در لیگ بود ، این خوب است که می توانیم جوانان را آموزش دهیم
می بینیم که آنها می توانند با روند بازی ما همراه باشید. “‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید