| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

«یوزوآ کیمیش با فردی از اطرافیانش که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است تماس داشته است. او برای احتیاط در تمرین امروز شرکت نکرد. در طول روز بیشتر خواهیم دانست.»

 

در مورد وضعیت بازیکنان:

«کینگزلی کومان با مشکلات عضلانی جزئی دست و پنجه نرم می کند. او برای احتیاط بازی فردا را از دست خواهد داد. چوپو و فونزی به تازگی از تیم های ملی خود بازگشته اند. آنها به آگزبورگ سفر خواهند کرد سپس خواهیم دید [میتوانند در بازی حضور داشته باشند یا خیر]. فونزی بعید است فیکس باشد.»

 

درباره اظهارات نوبل در مورد تقسیم زمان بازی با نویر:

«همیشه خوب است که بازیکنان اعتماد به نفس و بلندپروازی داشته باشند. ما بهترین دروازه بان جهان را داریم و تا زمانی که او آماده است نمی خواهم او را کنار بگذارم. ما به وقتش درباره این موضوع بحث خواهیم کرد. فعلا من از مانو راضی هستم.»

Image

درباره زوله :

«نیکی علائم خفیفی دارد. وضعیتش مشابه من است. او می تواند پس از 14 روز از قرنطینه خود خارج شود.»

 

در مورد کووید:

«البته موضوعی آزار دهنده است. همه را آزار می دهد. ما 24 ساعت دیگر مقابل آگسبورگ بازی می کنیم، اما هنوز کسی در مورد [خود] بازی نپرسیده است. همه صحبت ها در مورد کرونا است. در گذشته، مردم فقط وقتی صحبت به گوشی موبایل کشیده می شد در مورد شبکه های تلفن همراه با سرعت  3G صحبت می کردند. اکنون موضوع صحبت متفاوت است.»

«من با بازیکنان به طور مساوی رفتار می کنم؛ چه واکسینه شده و چه غیر واکسینه شده. از نظر من آنها افراد بهتر یا بدتری نیستند. من هم با آنها [در این مورد] صحبت می کنم، اما تمرکز اصلی من روی موضوعات ورزشی است. به همین دلیل است که به عنوان یک مربی فوتبال استخدام شده ام و نه به عنوان یک مامور پاندمی کرونا.

بازیکنان (واکسینه نشده) اجازه دارند به هتل بروند. در ابتدای هفته آنها نمی توانستند. بعدا تصمیم برای مسافران تجاری تغییر کرد. این بستگی به تصمیم ایالتی دارد. اما برای سیاستمداران همیشه این کار آسان نیست که تصمیمات درست بگیرند.»

Image

در مورد آگسبورگ:

«معلوم نیست که آنها از سیستم سه دفاعی یا چهار دفاعی استفاده خواهند کرد. وقتی آگزبورگ مقابل بایرن بازی می کرد، همیشه سعی می کردند تا از ضدحملات استفاده کنند و با انتقال سریع توپ بازی کنند. ما برای چندین حالت آماده هستیم.»

 

در مورد آمادگی گورتزکا پس از مصدومیتش در بازی با لیختن اشتاین:

«اوضاع برای لئون خوب به نظر می رسد. او تا الان سه بار تمرین کرده است و دیگر مشکلی ندارد. او فردا در دسترس خواهد بود.»

 

در مورد کومان که برای فرانسه در پست وینگر راست بازی کرد:

«او چندین بار با ما در این پست بازی کرده است. اکنون او برای فرانسه هم [در این پست] بازی کرده است. در مقابل فنلاند باید رفت و برگشتهای [دوندگی هایی در خط دفاعی] بیشتری انجام می داد که کمی روی عضلات او تاثیر گذاشت. او احتمالا مقابل دیناموکیف به تیم برخواهد گشت.»

Image

در مورد کیمیش :

«در عرض 48 ساعت (پس از اینکه قرنطینه خود را ترک کرد) می توانید یک نفر را ببینید. ما در آلاسکا زندگی نمی کنیم. اصلا بعید نیست که ممکن باشد با فردی که به کرونا مبتلا شده است ملاقات کنید. اما می توانم به شما اطمینان دهم که در دوران قرنطینه او این اتفاق نیفتاده است. ما منتظر نتیجه خواهیم بود.»

 

درباره انتقاد از توافق قطر:

«من قبلا بارها نظر خود را بیان کرده ام. من طرفدار حل مشکلات از طریق گفتگو هستم. در این مورد نیز خوب است که سعی کنیم از طریق گفت و گو اوضاع و شرایط را تغییر دهیم. تا جاییکه به مجمع عمومی مربوط است، این [توافق] موضوعی در سطح باشگاهی بوده و به باشگاه مربوط است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید