| |

مصاحبه مفصل مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با RMC Sport در‌موضوع خروج امباپه

به گزازش فوتبال۷۲۴ روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی تیم پاری‌سن‌ژرمن در پی شایعات فراوان جدایی امباپه از تیم فرانسوی به صورت واضح و روشن درباره این ستاره جوان دنیای فوتبال صحبت کرد

لئوناردو به RMC Sport گفت:🔻

 

“امباپه می خواهد برود ، این به اندازه کافی واضح به نظر می رسد.”
اگر رئال مادرید پیشنهادی ارائه دهد که شرایط ما را برآورده کند ، آنگاه خواهیم دید. ما دو پیشنهاد مهم برای تمدید قرارداد او ارائه دادیم. ”
به نظر می رسد رویکرد رئال یک استراتژی است تا ما را به نه گفتن وادارد ، بنابراین آنها می توانند نشان دهند که تلاش کرده اند و سپس یک سال صبر می کنند تا او را رایگان دریافت کنند. “رئال مادرید در دو سال گذشته چنین رفتاری داشته و منصفانه نیست ، آنها حتی با این بازیکن تماس گرفتند. این غیرقابل قبول و حتی غیرقانونی است. “

 

لئوناردو رقم پیشنهادی رئال مادرید را 160 میلیون یورو  تأیید نمی کند ، اما او اعلام کرد که تقریباً همین مقدار است.🔻

 

“این مبلغ کمتر از مبلغی است که ما برای او پرداختیم و این پیشنهاد با چیزی که امروز کیلیان نشان می دهد فاصله زیادی دارد.”اگر او بخواهد برود ، ما او را باز نخواهیم داشت ، اما باید با شرایط ما باشد. کیلیان همیشه قول داده که باشگاه را به صورت رایگان ترک نخواهد کرد. “

در حالی که رئال مادرید پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای اطمینان از جذب کیلیان امباپه در این پنجره نقل و انتقالات ارسال کرد ، مدیر ورزشی پی اس جی ، لئوناردو در موضعی مشخص صحبت می‌کند.🔻

واکنش شما به پیشنهاد رئال مادرید چگونه است؟

ما ارتباطات زیادی در این باره نداشته ایم ، اما موضع ما همیشه این بوده است که کیلیان را نگه داریم ، او را گسترش دهیم ، این همیشه هدف ما بوده و هست. ما دو پیشنهاد مهم به کیلیان دادیم: یکی در سطح بالای تیم دو ماه پیش و دیگری بالاتر از بازیکنان اخیراً. ما می خواهیم به او ثابت کنیم که او بازیکن مهمی است ، در مرکز پروژه ، اما نه بالاتر از پروژه است. در مقایسه با موقعیت رئال ، به نظر می رسد استراتژی این است که از طرف ما نه بشنوند و ما نشان دهیم که آنها همه چیز را امتحان کرده اند و یک سال منتظر بمانند تا رایگان او را جذب کنند. رئال مادرید دو سال است که اینگونه رفتار می کند ، این اشتباه است ، حتی به دلیل تماس با بازیکن ، غیرقانونی است. این برای ما غیرقابل قبول است ، زیرا درست نیست.

 

لئوناردو 🔻

این خود اثبات کننده استراتژی است: یک پیشنهاد قبل از پایان قرارداد و 7 روز قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات ارائه می شود. آنها می خواهند با اینکار به کیلیان نشان دهند که آنها همه چیز را امتحان کرده اند و مذاکره را برای سال آینده آغاز می کنند.

آیا این پیشنهاد را رد کردید؟

بله ، ما به صورت غیر شفاهی گفتیم. اما ما هیچ کس را بزور نگه‌نمیداربم. اگر کسی بخواهد برود و شرایط ما برآورده شود ، خواهیم دید. اما ما در تابستان امسال با بازیکنانمان تیمی رویایی ایجاد کردیم و اجازه نمی دهیم کسی آن را نابود کند. این پیشنهاد بسیار متفاوت از چیزی است که کیلیان امروز نشان می دهد. ما همچنین بخشی از این پول را به موناکو بدهکار هستیم و معتقدیم که این پیشنهاد کافی نیست.

 

آیا این پیشنهاد 160 میلیون است؟

 

نمی توانم اعداد را تأیید کنم ، اما حول آن است. این کمتر از هزینه ای است که برای آن پرداخته ایم. اما این مخصوصاً روش انجام رئال مادرید است که ما دوست نداریم.

 

آیا امباپه می خواهد برود؟

 

به نظر من کیلیان امباپه می خواهد برود. اگر رئال مادرید پیشنهادی بدهد ، برای من واضح به نظر می رسد … من فکر می کنم برای همه روشن است. ما نمی توانیم ، آخرین هفته پنجره نقل و انتقالات برنامه های خود را تغییر دهیم. اگر او بخواهد برود ، ما او را متوقف نخواهیم کرد ، اما این خروج با شرایط ما است.

آیا با کیلیان امباپه صحبت کرده اید؟

 

با کیلیان ، ما بسیار صحبت کردیم ، او همیشه همان چیزهای همیشه را به ما می گفت. کیلیان همیشه قول داده که باشگاه را بصورت آزاد ترک نخواهد کرد. این همیشه چیزی است که او به ما می گفت.

 

آیا راه خروج او باز است؟

 

ما هرگز درهای خروج را باز نکردیم. هرگز. مردم می گویند من می خواهم او را بفروشم و نه ناصر هلیفی مخالف است، اما من یا ناصر همین فکر را می کنیم. ما در طول موج تفکری یکسان هستیم. ما از باشگاه دفاع می کنیم. هدف ما تمدید و حفظ آن است. اما اگر بازیکنی بخواهد برود ، شرایط ما این است ، این فقط مختص کیلیان نیست ، این برای همه بازیکنان است.

 

آیا منتظر پیشنهاد جدید هستید؟

 

ما برنامه ای نداریم که دوباره با رئال مادرید صحبت کنیم. آخرین مهلت 31 اوت نیمه شب است. به این ترتیب پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود، برای ما روشن است: ما او را حفظ کرده و با او تمدید می کنیم. اما ما نمی خواهیم او را با کمتر از مبلغی که پرداخت کرده ایم ، زمانی که هنوز به موناکو بدهکار هستیم ، رها کنیم.

آیا برنامه B دارید؟

 

در حال حاضر چیزی در بازار آماده نمی کنم. او قرارداد یک ساله دارد ، ما می خواهیم آن را تمدید کنیم. ما هرگز به برنامه B. فکر نکردیم. ما یک فضای بسیار مثبت ایجاد کردیم. ما اجازه نمی دهیم کسی آن را تغییر دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید