ناگلزمن کلوپ
| | | | | |

مصاحبه ناگلزمن سرمربی لایپزیگ قبل از رویارویی این تیم با لیورپول کلوپ در لیگ ‌قهرمانان اروپا

فوتبال724– قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لایپزیگ و لیورپول، جولیان ناگلزمن از مربی همکار و هم وطن خود یورگن کلوپ تعریف و تمجید کرد. او قرمزها را در بحران نمی بیند.

ناگلزمن در مورد کلوپ :

شما می توانید از آنها چیزی یاد بگیرید.

یورگن یکی از موفق ترین مربیان باشگاهی است و همیشه در تاکتیک خود در ماینتس، دورتموند و لیورپول تفاوت ایجاد کرده است. او در یک زمان بسیار بد دورتموند را تصاحب کرد و آن را به یک باشگاه برتر تبدیل کرد. او لیروپول را تبدیل به یک تیم بسیار موفق با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ شد. او استعداد توسعه باشگاه ها و شور دادن به مردم را دارد.

گلهای زده و خورده لایپزیگ در این فصل به تفکیک دقایق بازی:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”6865″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”2768″ club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=””]

ناگلزمن در پاسخ به این سوال که آیا کلوپ الگوی حرفه ای وی است یا خیر ، پاسخ داد:

نحوه فوتبال ما کمی متفاوت است، در نحوه بزرگ شدن من و او تفاوت هایی وجود دارد. از اینکه او چگونه مردم را هدایت می کند و به آنها الهام می بخشد، شما می توانید چیزی یاد بگیرید.

ناگلزمن دلیل اصلی مشکلات فعلی باشگاه لیورپول را در ناکامی های زیاد بخاطر مصدومیت ها و بازی حریفان می داند. ناگلزمن گفت:

به دلیل مصدومیت های فراوان، آنها تغییراتی ایجاد کرده اند. هافبک ها اکنون در خط دفاعی در موقعیتی بازی می کنند که عادت ندارند. علاوه بر این، آنها بازی های زیادی انجام داده اند و یورگن کلوپ نیز بسیار سختگیر و احساسی است. که حریفانش در برابر لیورپول همیشه 110 درصد هستند. شما همه چیز را کنار نمی گذارید. اگر از شانس های زیادی که ایجاد کرده اید به همان تعداد سال گذشته استفاده نشود، می توانید به سرعت چند امتیاز از دست بدهید. با وجود همه چیز، او قهرمان انگلیس است و حتی در یک بحران بزرگ، آنها مطمئنا در برابر ما پایدار خواهند بود.

نتایج اخیر لایپزیگ و لیورپول:

ناگلزمن همچنین در مورد وضعیت تیمو ورنر مهاجم سابق خود در چلسی اظهار نظر کرد.

تیمو برای مدتها ستاره مهاجم بلامنازع لایپزیگ بود، با گلهای زیاد و تأثیر زیادی در پیشرفت باشگاه. او همیشه در آنجا بازی می کرد، حتی وقتی کمتر تمرین می کرد. در چلسی به عموان یکی از بسیاری از ستاره ها باید کار کنند، توماس توخل مطمئناً این موضوع را به او خواهد گفت.

مربی، که هنوز هم معتقد است ورنر در لیگ برتر پیشرفت بزرگی خواهد داشت:

تیمو کیفیت خود را دارد. من هم برای او آرزوی موفقیت می کنم، چون او پسر خوبی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید