| |

مصاحبه پپ گواردیولا پس از باخت منچسترسیتی به آرسنال در فینال کمونینی شیلد ۲۰۲۳

فوتبال۷۲۴ – دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در فینال کمونیتی شیلد ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند.در پایان تیم مایکل آرتتا در بازی دراماتیک در دقیقه ۱۰۰ گل مساوی را زد و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد

 

پپ گواردیولا پس از بازی در مصاحبه ای گفت :

 

🎙 “ما سه [کمونیتی شیلد] را پشت سر هم از دست دادیم! اما قهرمانی لیگ برتر را بردیم…”

 

پپ گواردیولا درباره غیبت ژائو کانسلو در بازی سیتی مقابل آرسنال:

 

🎙 “او باید با خانواده در خانه بود و اینجا نبود…”

 

پپ گواردیولا در مورد افزایش وقت اضافه بازی :

 

🎙”این یک سوال خوب برای هیئت بین المللی و همه مردم است، زیرا آنها با مربیان مشورت نمی کنند، آنها با بازیکنان مشورت نمی کنند که نظر آنها چیست. شما وقتی به زمین بروید، باید آن را بپذیرید. ، باید انجامش بدی…”اگر قرار باشد هر بازی ها را برای گل تمدید  کنند؛ اگر هر بار که در یک بازی 4-3 گلی به ثمر می رسانید و 30 ثانیه یا 45 ثانیه به وقت اضافه ،اضافه کنند، برای هفت گل ،تافردا صبح ساعت 9 صبح من اینجا هستم و بازی می کنم. ..”

 

پپ گواردیولا در مورد آینده کول پالمر در من سیتی:

 

🎙”فردا او به تمرین می‌رود. ما اعتماد به نفس زیادی داریم، از چیزهای زیادی قدردانی می‌کنیم. می‌دانم که او می‌خواست فصل گذشته بازی کند، و این کار را انجام نداد. ایجنت و، خودش، ما باید صحبت کنیم. اگر او بخواهد بماند، ما راضی هستیم. اگر بخواهد برود، ما راه حلی پیدا خواهیم کرد، زیرا او بازیکن برتری است…”

 

پپ گواردیولا درباره کایل واکر

 

🎙”من خیلی ناامید هستم که باید پول ان وعده قرار را پرداخت کنم،او پولی پرداخت نکرد، و این از طرف او خوب نیست. ما مشتاقانه منتظر یک شام با هم بودیم. گاهی اوقات من این کار را با چند بازیکن انجام دهید، خوب بود، او از ماست.ما هفت سال با هم بودیم ،او بازیکن مهمی برای ما است. امیدوارم او بتواند بماند. ما یک سال دیگر قرارداد داریم، این پایان کار نیست، بنابراین اگر کسی او را می‌خواهد باید مثل برناردو سیلوا درباره او صحبت کند. ما می‌خواهیم. آنها بمانند، آنها برای ما بسیار مهم هستند…”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید