| |

مصاحبه چالهان اوغلو بازیکن اینترمیلان قبل از بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم اینترمیلان ایتالیا و لیورپول انگلیس در‌مرحله حذفی یک هشتم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا فرداشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت

چالهان اوغلو معتقد است بازیکنان میلان از لیورپول مقابل اینترمیلان حمایت خواهند کرد

هاکان چالهان اوغلو انتظار یک بازی فشرده مقابل لیورپول را دارد و فکر می کند که هم تیمی های سابقش در میلان فردا از قرمزها حمایت خواهند کرد.
این ملی پوش ترکیه ای قرار است فردا در میانه میدان مقابل شاگردان یورگن کلوپ بازی کند.
این اولین بازی اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ده سال اخیر خواهد بود و چالهان اوغلو، هافبک سابق میلان، مشتاقانه منتظر رویارویی با تیم یورگن کلوپ است.

چالهان اوغلو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: 🔻

ما در هر دو بازی مقابل رئال مادرید خوب بازی کردیم، اما بدون گلزنی موقعیت های زیادی خلق کردیم.
ما همیشه چیزهای زیادی خلق می کنیم، اما فردا فقط دو یا سه فرصت خواهیم داشت، بنابراین باید از آنها نهایت استفاده را ببریم. من انتظار یک بازی فشرده را دارم.لیورپول هافبک های پویا دارد، اما ما باید با شخصیت خود به زمین برویم. من مدت زیادی منتظر این بازی بودم، می خواهم ببینم آنها چقدر قوی هستند.”

چالهان اوغلو بهترین فصل خود را در ایتالیا از نظر گل و پاس گل سپری می کند. راز شما چیست؟🔻

“فکر می کنم این ذهنیت من است. اینتر هم همین را دارد. آنها همیشه می خواهند برنده شوند و فصل گذشته اسکودتو را به دست آوردند. همه، از مربی، تا بازیکنان اینجا به من کمک کردند. من در نقش جدیدی بازی می کنم که بیشتر آن را دوست دارم، بیشتر با توپ بازی می کنم. من به لطف مربی و کادرش پیشرفت کرده ام، آنها همیشه به ما کمک می کنند و من آنچه را که دارم در زمین انجام می دهم.

آیا او فکر می‌کند که هم‌تیمی‌های سابق در میلان از اینتر حمایت خواهند کرد؟
چالهان اوغلو گفت:🔻

“من دوستان زیادی دارم، اما فکر نمی کنم آنها از ما حمایت کنند.” به هر حال من به این موضوع اهمیتی نمی دهم، فقط به خودم نگاه می کنم، باید بازی را به خوبی انجام دهیم. این تنها چیزی است که به آن اهمیت می دهم.
من شش ماه است که یک جام کسب کرده ام، می خواهم کوپا ایتالیا را نیز ببرم و لیگ قهرمانان یک رویا برای من است. ما باید متحد باشیم و فردا ارزش خود را ثابت کنیم. اگر همانطور که می‌دانیم بازی کنیم، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

هاکان 28 ساله در تابستان با انتقالی آزاد از میلان به اینتر پیوست. او در این فصل در تمام رقابت‌ها 6 گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده است، اما در چهار بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا با نراتزوری در این فصل نتوانسته گل بزند یا پاس گل دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید