| | |

مصاحبه ژاوی هرناندز پس از شکست بارسلونا مقابل بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی به مصاف هم رفتند ، با پیروزی بایرن مونیخ ژاوی هرناندز و تیمش به لیگ اروپا سقوط کردند

ژاوی هرناندز بعد از این شکست گفت🔻

ما الان در شرایط سختی زندگی می کنیم، این واقعیت است. .
3-0 یک نتیجه عادلانه است، آنها امروز بهتر بودند.ما به شدت فشار آوردیم، سعی کردیم توپ را از آنها دور کنیم، اما آنها ما را شکست دادند، این واقعیت است، واقعیت سختی که ما در حال حاضر در آن زندگی می کنیم.

 

ژاوی هرناندز در ادامه گفت 🔻

من عصبانی هستم، بارسا لیاقتش بیش از این است، من از واقعیتی که در آن زندگی می کنیم خوشم نمی آید.
بارسا باید برای لیگ قهرمانان بجنگد، من احساس مسئولیت می کنم.
“این باید نقطه عطفی برای تغییر بسیاری از چیزها باشد، دوره جدیدی آغاز می شود.”این وضعیت مرا آزار می‌دهد که در لیگ اروپا بازی می‌کنیم، ما تا بازگشت بارسا برای رقابت در لیگ قهرمانان کار خواهیم کرد.به بازیکنان گفتم که مرحله جدیدی را در بارسا شروع کنند.
“ما باید مطالبه گر باشیم.”

ژاوی هرناندز از بازیکنانش هم ناراضی است🔻

من به بازیکنان گفتم که بارسا نمی تواند در این شرایط باشد.
ما از این لحظه کار را شروع خواهیم کرد تا بارسا را ​​به جایی که لیاقتش را دارد برگردانیم.ما باید بپذیریم که بایرن بهتر از بارسا است و بارسا از امروز عصر جدیدی را آغاز می کند.

ژاوی هرناندز درباره وضعیت دمبله گفت 🔻

من هیچ اطلاعاتی در مورد تمدید قرارداد دمبله ندارم، اما ما به این بازیکن در ترکیب خود نیاز داریم.

 

ژاوی هرناندز درباره لیگ اروپا گفت 🔻

بارسلونا باید برای لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند، نه برای لیگ اروپا، اما این کاری است که ما باید انجام دهیم.

ژاوی هرناندز درباره بازی 🔻

این واقعیت است، ما نمی‌توانستیم با بایرن رقابت کنیم… باید با آن روبرو شویم و بهترین زمان‌ها را برای بارسا بازگردانیم. من قبلاً به بازیکنان گفته بودم که عصر جدیدی برای بارسا از امروز آغاز می‌شود.»ما در سطح بایرن نیستیم، باید اعتراف کنیم، اما باید علیه این وضعیت حرکت کنیم، اگرچه این واقعیت امروز ماست من این باشگاه را دوست دارم و تلاش خواهم کرد تا آن را به جایی که لیاقتش را دارد برگردانم.
امروز برای من هم به عنوان مربی ضربه‌ای سخت است.
این باید نقطه عطف شرایط باشد.من امروز به بازیکنان گفتم که باید خودمان را تغییر دهیم.می خواهم به هواداران بارسا بگویم که سخت کار خواهیم کرد و هر کاری از دستمان بر بیاید برای بازگرداندن بارسا انجام خواهیم داد.

ژاوی هرناندز درباره لیگ اروپا🔻

من به عنوان بازیکن به لیگ اروپا رفتم، حالا برای رقابت و تلاش برای قهرمانی به این رقابت ها خواهیم رفت، اما بارسلونا شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا است نه در لیگ اروپا. من عاشق این باشگاه هستم و هر کاری انجام می دهیم تا بارسلونا را به جایگاه عادی خود برگردانیم. من عاشق این باشگاه هستم و هر کاری انجام می دهیم تا بارسلونا را به جایگاه اصلی خود برگردانیم

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید