| | |

مصاحبه کروس هافبک تیم رئال‌مادرید قبل از دیدار با بارسلونا در کوپادل‌ری

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله حذفی جام اسپانیا کوپادل‌ری دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید در دیداری سنتی به نام الکلاسیکو به مصاف هم خواهند رفت .قبل از این دیدار کروس هافبک تیم رئال‌مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

تونی کروس، هافبک رئال مادرید گفته است که اغلب بازیهای بارسلونا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را تماشا نمی کند. لوس بلانکوس روز چهارشنبه به مصاف رقبای سنتی خود می‌رود و برنده این بازی به مصاف برنده بازی اتلتیکو مادرید و باشگاه اتلتیک، که در نیمه‌نهایی دیگر پنجشنبه به مصاف هم می‌روند، خواهند رفت

کروس آخرین باری که مادرید قهرمان سوپرکاپ شد، در سال 2020 نقش مهمی ایفا کرد و او مشتاقانه منتظر فرصتی است که برای سومین بار جام را بالای سر ببرد، اگرچه می داند که این کار آسانی نخواهد بود.

کروس در کنفرانس مطبوعاتی خود در پاسخ به سوالی درباره تفاوت تیم ژاوی با تیم رونالد کومان گفت:🔻

اخیراً بازی های بارسلونا را تماشا نکرده ام، کارهای دیگری برای انجام دادن و تماشای بازی هایمان دارم.
“اما من آنها را به خوبی می شناسم، آنها شک دارند اما در کل افراد باکیفیتی زیادی دارند.نمی توانم بگویم چه چیزی در دوران ژاوی تغییر کرده است.

این بازیکن آلمانی همچنین در مورد سبک بازی صحبت کرد و اعتراف کرد که طرفدار بازی مبتنی بر مالکیت است.

کروس گفت: 🔻

“کسانی که مرا به خوبی می شناسند می دانند که من همیشه می خواهم توپ را در اختیار داشته باشم، اما کلید یک تیم خوب سازگاری با نیازهای مختلف است.”
اگر سرعت بالایی دارید، باید از آن نهایت استفاده را ببرید. این می تواند راهی برای کنترل باشد، اما من همیشه ترجیح می دهم توپ را در اختیار داشته باشم.
من با مالکیت 90 درصدی و یک برد 1-0 خوشحال خواهم شد.

کروس با فرم خوبی وارد رقابت‌ها شده و معتقد است که لوس بلانکوس با ادامه فصل بهتر شده‌اند، حتی اگر نتایج در ابتدای فصل چشمگیر بود.

کروس گفت: 🔻

«در شروع فصل، ما بازی‌های زیادی را بدون بازی خوب بردیم.
“اکنون ما پیشرفت کرده ایم و در بازی های سخت بسیار خوب عمل کرده ایم. هیچ جایزه ای در ژانویه به جز سوپرکوپا اهدا نمی شود.”
بنابراین ما باید به راه خود ادامه دهیم زیرا تیمی نزدیک به ما در لالیگا وجود دارد و اگر اشتباه کنید آنها آنجا خواهند بود و اگر فکر کنیم همه چیز به پایان رسیده است، با مشکل مواجه خواهیم شد.”

کروس با کسب عناوین با رئال مادرید غریبه نیست، اما برای برخی از بازیکنان، مانند دیوید آلابا، این اولین فرصت برای موفقیت در باشگاه خواهد بود و کروس تا کنون تحت تأثیر این بازیکن اتریشی قرار گرفته است.

کروس در این باره گفت:🔻

“در بایرن او دفاع کناری بازی می کرد و دفاع میانی بسیار متفاوت است، او گاهی اوقات در آنجا بازی می کرد و حالا در رئال مادرید جلو می رود و این یک پست بسیار متفاوت است.”
او من را غافلگیر نکرده است زیرا من همه چیز را در مورد کیفیت او در زمین میدانم و خارج از آن او مرد خوبی است.
نحوه بازی کردن او برای ما بسیار مهم است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید