| | | |

مصاحبه آنجلوتی سرمربی رئال‌مادرید قبل از دیدار با بارسلونا در کوپادل‌ری

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله حذفی جام اسپانیا کوپادل‌ری دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید در دیداری سنتی به نام الکلاسیکو به مصاف هم خواهند رفت .قبل از این دیدار آنجلوتی سرمربی تیم رئال‌مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

آنچلوتی در مورد نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل بارسلونا : این یک بازی برابر در الکلاسیکو خواهد بود

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود پیش از نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا گفت که انتظار دارد یک بازی برابر در چهارشنبه شب برگزار شود.

سرمربی رئال مادرید هر تصوری از وضعیت بهتر تیمش را رد کرد و همچنین اعتراف کرد که هنوز به طور کامل ترکیب اصلی خود را برای بازی بزرگ مشخص نکرده است.

آنچلوتی گفت:🔻

«نگران می شوم اگر بازیکنان ما فکر کنند پیروز هستند، اما اینطور نیست.
“آنها فکر می کنند ما باید همه چیز را برای پیروزی در اختیار بگذاریم.
“این بازی ها همیشه برابر هستند، بدون توجه به فاصله در لالیگا. درست مانند بازی در لالیگا.”

در مورد تردیدها در مورد تیمش، آنچلوتی توضیح داد که فقط دو مورد وجود دارد که مطمئن نیست.🔻

حضور “[دنی] کارواخال هنور در شک است… در مورد جناح راست نیز، آیا باید رودریگو را به جای [مارکو] آسنسیو به جای [مارکو] آسنسیو قرار دهیم تا کمی اوضاع را فرق کند.”
“آنها تنها تردیدهایی هستند که من دارم.
“ترکیب مهم خواهد بود، البته ما دوست داریم این نوع بازی ها را انجام دهیم.”

این سرمربی ایتالیایی همچنین از حریفان تمجید کرد و به برخی از بازیکنان جوان بارسلونا اشاره کرد که اخیراً تأثیرگذار بوده اند.

آنچلوتی گفت:🔻

آنها بازیکنانی کهنه کار مانند [سرجی] بوسکتس، [جرارد [پیکه] و [جوردی] آلبا دارند که همیشه چیزهای مهمژ برای تیم به ارمغان می آورند.
اما بازیکنان جوانی که در حال پیشرفت هستند واقعاً در حال حاضر برجسته هستند، مانند گاوی و نیکو که می توانند آینده خوبی داشته باشند.
من این بارسلونا را دوست دارم، زیرا آنها تیمی با هویت هستند، به روش سنتی بارسلونا، فکر می کنم تیم با کمک [ژاوی] پیشرفت خواهد کرد.”

رئال مادرید فردا چهارشنبه در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا کوپا دل ری در ورزشگاه بین المللی ملک فهد عربستان سعودی به مصاف بارسلونا می رود.

نوشته‌های مشابه