| | | |

نگاهی متفاوت به بازی بایرن مونیخ بارسونا، بازی مهم برای آینده پریسیچ و کوتینیو

بازی بارسلونا و بایرن‌مونیخ بازی مرگ و زندگی برای کوتینیو و پریسیچ

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اسپورت۱ بازی جمعه شب دو تیم بارسلونا و بایرن‌مونیخ جدا از حساسیتهای معمولش ،بازی حساس برای کوتینیو و پریسیچ دو بازیکن قرضی بایرن هستند که احتمالا در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهند شد

قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو و ایوان پریسیچ پس از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد. فقط یک نفر می تواند به ماندن در بایرن امیدوار باشد.

اکنون این بازی نمایشگاهی از بازکان قرضی است. فیلیپه کوتینیو و ایوان پریسیچ با روزهای سرنوشت سازی در بایرن روبرو هستند.‌‌

در صورت پیروزی ، مرحله نیمه نهایی چهارشنبه بعدی در لیسبون برگزار می شود. حریفان احتمالی می توانند منچسترسیتی یا المپیک لیون باشند. در صورت شکست ، تیم مونیخ شنبه آینده سفر خود را سمت خانه آغاز می کند.

کوتینیو و پریسیچ می خواهند حداقل سه بار دیگر لباس بایرن را بپوشند و این به معنای رسیدن به فینال در 23 آگوست است.

اما بعد از این بازی‌ها سرنوشت دو بازیکن قرضی بایرن چه میشود؟‌‌


کوتینیو بایرن را ترک می کند اما به کجا می روید؟

رفتن کوتینیو از بایرن رسمی شده است. برزیلی فعلا باید به بارسلونا برگردد. این بازیکن 29 ساله هنوز با حریف بایرن تا سال 2023 قرارداد دارد.

ظاهراً کاتالان ها دیگر با کوتینیو برنامه ریزی نمی کنند. حتی بایرن هم برای او برنامه ای دارد. انها از گزینه خرید به هر حال خودداری کرده‌اند. به نظر می رسد هرگونه مذاکره مجدد نیز حذف شده است.

رییس هیئت مدیره کارل-هاینز رومنیگه به ​​بیلد گفت :

کوتینیو ، مانند بازیکن قرضی از رئال مادرید ، آلوارو اودریوزولا ، “در ترکیب سال اینده جایی ندارد”  حتی درصورت اجراهای چشمگیر کوتینیو در لیسبون و لیگ قهرمانان

کوتینیو چقدر بازی خواهد کرد؟

آیا حتی در آنجا به طور مرتب استفاده می شود؟ شانس او ​​برای شروع بازی ضعیف است. در کناره‌ها ، فلیک به سرج گنبری ، کینگزلی کومان و پریسیچ اعتماد دارد. کوتینیو قبل از بازی برگشت مرحله دوم از طرف فلیک مورد تعریف و تمجیدهای زیادی قرار گرفت ، اما هنوز هم مجبور است به روی نیمکت بنشیند.

در فصل بعد ، بازیکن تکنیکی برزیلی می خواهد دوباره در ترکیب اصلی باشد. اما کجا؟ به تازگی شایعات مورد علاقه آرسنال باعث شده است تا این دوره از مسابقات به پایان برسد.‌‌

در فصل بعد ، این بازیکن تکنیکی می خواهد دوباره در ترکیب اصلی باشد. اما کجا؟ به تازگی شایعاتی از علاقه آرسنال بگوش‌می‌رسد .اگر چیزی باشد آنها بعد از مسابقات اقدام‌خواهند کرد.

پریسیچ کاملاً می خواهد در بایرن بماند

با این حال آینده بایرن پریسیج هنوزم مشخص نیست. طبق اطلاعات SPORT1 و علی رغم پیشنهادات دیگر ،این بازیکن کروات می خواهد در مونیخ بماند.

در روزهای آینده ، ایجنت او قصد دارد با باشگاه اصلی او اینتر میلان و بایرن گفتگو کند. در درجه اول باید مربوط به نقل و انتقالات باشد ، ایجنت او امیدوار است که ایتالیایی ها میزان انتقال را کاهش دهند.پاری‌سن‌ژرمن نیز خواهان این بازیکن است. در میلان ، او تا سال 2022 قرارداد دارد.

رومنیگه دیروز با نشریه az مصاحبه کرده است

رومنیگه به نشریه AZ به عنوان یک هوادار پریسیچ گفت:

درباره پریشیچ باید بگویم این بازیکنی است که من دوست دارم. او همیشه ممکن است تماشایی نباشد اما او به همان اندازه لازم مانند روز شنبه برابر چلسی در انجام کار خود مؤثر است.

هنوز هم ممکن است که مونیخ قرارداد او را دائمی کند.‌‌

تلنگر چهار گزینه وینگر را می خواهد

اگر پریسیچ که گفته می شود در تمرینات نیز بسیار متعهد است ، به یک بازیکن دائمی در تیم بایرن تبدیل شود ، فلیک بسیار راضی می شود ، زیرا سرمربی تیم برای فصل آینده گزینه چهار وینگر را می خواهد در دسترس داشته باشد. او با لروی سانه ، گنبری و کومن دارای سه بازیکن در این پست است و به نظر می‌رسد رابطه خوبی هم با پریسیچ دارد

با این حال ، پریسیچ در اینتر میلان حقوق قابل قبولی می‌گیرد ، که این دو باشگاه در حال حاضر در پرداخت آن مشترک هستند. این رقم باید بیش از 10 میلیون یورو ناخالص در سال باشد.

برای اینکه پریسیچ گزینه جایگزین جدی برای مونیخ باشد ، این 31 ساله مجبور به قبول افت قابل توجهی از حقوق‌اش است.‌‌

نوشته‌های مشابه