ویلیان
| | | |

ویلیان معتقد است که لیورپول به عنوان اهمیتی نمی‌دهد

ویلیان، ستارۀ چلسی، می‌گوید که انجام مسابقات فوتبال بدون طرفداران به هیچ وجه جذاب نیست و همۀ تیم‌ها از جمله لیورپول به آن آگاه هستند و به همین دلیل به نظرم دغدغۀ اصلی بازیکنان لیورپول در حال حاضر ویروس کرونا است نه جام لیگ برتر!

ویلیان می‌گوید در روز جمعه نشستی برگزار شد و همه امیدوار هستیم که بازی‌های لیگ انگلیس از تاریخ ۸ ژوئن دوباره از سر گرفته‌شود.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و در خطر بودن سلامت مردم انتظار می‌رود که بازی‌ها در پشت درهای بسته انجام شوند.

به گزارش The Sunday Mirror– ویلیان معتقد است که باید در شرایط کنونی تنها نگرانی ما سلامت جامعه باشد؛ او این‌گونه بیان می‌کند:

فوتبال بدون هواداران سرگرم‌کننده نیست. من شنیده‌ام که می‌توانیم بازی‌ها را پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران از سر بگیریم؛ اگر این تصمیم ضروری است و سبب سود اجتماعی می‌شود پس ما نیز باید همین کار را کنیم.

یکی از دلایلی که لیگ برتر تمایل و اصرار به اتمام این فصل دارد لیورپول است. لیورپول اکنون در صدر جدول است و با قهرمانی فاصله‌ای ندارد و اگر لیگ را ناتمام بگذارند در حق لیورپول ناعدالتی و ظلم خواهد شد. با این‌حال ویلیان می‌گوید که خود بازیکنان لیورپول نیز نگران کسب جام نیستند و تنها نگرانی آنها سلامتی عزیران و طرفدارانشان است.

ویلیان در این‌مورد بیان داشت:

اگر از خود بازیکنان لیورپول نیز دربارۀ این موضوع سوال کنید متوجه خواهید شد که تنها نگرانی آن‌ها سلامت طرفداران و عزیزانشان و به طور کلی سلامت جامعه است و واقعا به کسب عنوان قهرمانی در شرایط کنونی اهمیتی نمی‌دهند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید