| | |

مصاحبه ژاوی سرمربی بارسلونا قبل از دیدار با رئال مادرید در کوپادل‌ری

به گزارش فوتبال۷۲۴ در مرحله حذفی جام اسپانیا کوپادل‌ری دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید در دیداری سنتی به نام الکلاسیکو به مصاف هم خواهند رفت .قبل از این دیدار ژاوی سرمربی تیم بارسا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

ژوای درباره این بازی گفت🔻

 

روز بخیر، بازی فوق العاده و فرصتی برای کسب یک جام است. رئال مادرید در بهترین حالت خود در لالیگا قرار دارد، اما اکنون ما فوق العاده بازی می کنیم. الکلاسیکو همیشه بازی متفاوت است.

ژاوی درباره بازیکنان جدید گفت 🔻

فران تورس به زودی به طور رسمی ثبت می شود
حضور فران و پدری خبر خوبی برای ماست. اما باید منتظر آمادگی او باشیم، این احتمال وجود دارد که آنها بازی را انجام ندهند. ما می خواهیم بازیکنانمان حتی در دیدارهای بعدی تفاوت را ایجاد کنند. اما خوشحالم که برگشتند.
فردا می بینیم چه کسانی شرکت می کنند، به زودی یک جلسه تمرینی داریم. خواهیم دید.

 

ژاوی درباره الکلاسیکو گفت 🔻

بارسلونا مدتی است که ال کلاسیکو را نبرده است. .
فردا باید نقطه عطفی باشد، مهم این است که فردا برنده شویم و مهم ترین چیز این است که این بازی فوق العاده را ببریم. این مثل بازی فینال است.

ژاوی درباره انتقادات گفت 🔻

ما باید از خودانتقادی دست برداریم، اما از جهات مختلفی پیشرفت کرده ایم، می توانید به آنچه در زمین انجام می دهیم نگاه کنید. فردا و این مسابقه چالش ماست.

اگر بخواهید بازیکنی از رئال مادرید بیاورید، چه کسی را انتخاب می کنید؟ ژاوی 🔻

من کسی را انتخاب نمی کنم، ما مالک تیم خود هستیم. ما می خواهیم به کار خود ادامه دهیم و من چیزی را تغییر نمی دهم. نمی توانم تصور کنم بازیکنی از رئال مادرید بیاورم.

ژاوی درباره ترکیب حمله گفت 🔻

تمام بازیکنانی که من در اختیار دارم می توانند با خلق موقعیت و تلاش تفاوت ایجاد کنند. چند بازیکن داریم که از ابتلا به ویروس برگشته اند. هر بازیکنی می تواند تفاوت ایجاد کند.
برای بهبودی کامل از عفونت ها و ویروس ها به زمان بیشتری نیاز داریم. اما این بهانه نیست، ما باید رقابت کنیم و بازی فردا آزمونی مناسب برای شناخت توانایی های تیم است.
من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم، اما بسیار خوشبین هستم. من فقط دو ماه پیش آمدم و داریم می جنگیم و هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم. ما می توانستیم بازی گرانادا را 2-0 ببریم، اما گروه متحد است و رشد آن زمان می برد.

ژاوی درباره بازیکنان تیمش گفت 🔻

برای من همه بازیکنان یکسان هستند. همه می خواهند در بهترین سطح باشند، تا بهترین ها را ارائه دهند. اما در نهایت بازیکنانی را انتخاب می کنم که شایسته بازی باشند.

ژاوی درباره دیدارها و پیش‌بینی بازی ها گفت 🔻

مسابقاتی وجود دارد که بارسلونا را شانس پیروزی میدانند و مسابقاتی وجود دارد که رئال مادرید در آنها نامزد است. اما این هیچ معنایی ندارد. فردا با یکی از بهترین تیم های اسپانیا روبرو هستیم اما هدف ما رسیدن به فینال است.

نوشته‌های مشابه