| |

پدری:خوشحالم در تست رئال رد شدم.بازی با مسی جایزه ایست که زندگی به من داده است.

به گزارش فوتبال۷۲۴ پدری استعداد بارسا یکبار توسط رئال مادرید با بهانه «نداشتن سطح بالا بازی » در تست رد شده است.البته او از این موضوع بسیار خوشحال است .

پدری پس از امضای اولین قرارداد حرفه ای خود در سن 16 سالگی ، قرارداد خود را با بارسلونا در اواخر سال 2019 تکمیل کرد
این در حالی است که بلاوگرانا 5 میلیون یورو به او در تابستان امسال پرداخت کرد.

پدری که هنوز فقط 17 سال سن دارد ، در تیم اصلی رونالد کومان یک بازیکن ثابت است. او تاکنون در هر دو مرحله لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ده بازی انجام داده است .

مسئولان کمپ نو ابراز قاطعیت می کنند که یک ستاره آینده را پیدا کرده اند

البته پدری به Cadena SER گفت که رئال مادرید وقتی در اوایل کار خود برای تست به سانتیاکو رفته بود ، آنقدر قانع نشدند که او را جذب کنند.

پدری گفت:

“من یک هفته در مادرید تحت تست بودم ، آنها به من گفتند که من به اندازه کافی خوب نیستم.” “آنها من را به دفتری بردند و آنها به من گفتند و من کمی عصبانی شدم ، اما این کار باعث ادامه کار و پیشرفت من شد.

او از مادرید به خاطر عدم‌ جذبش تشکر‌ می‌کند:

“از آنها بخاطر عدم امضای تشکر می کنم ، زیرا اکنون در تیمی هستم که همیشه می خواستم در آن باشم. از زمان کوچکی همیشه هوادار بارسا بوده ام. اینجا جایی است که می خواهم باشم.”

پدری در مورد علاقه خود به بازی در کنار قهرمان دوران کودکی لیونل مسی صحبت کرد

وی اعتراف کرد:

“شما هرگز به دیدن حرکاتی که مسی انجام می دهد عادت نمی کنید.” “نه فقط مسی ، همه اعضای تیم شما را غافلگیر می کنند. اینکه بتوانید از آنها یاد بگیرید یک چیز لوکس است.
برای دیدن کارهایی که مسی انجام می دهد … او هر وقت بخواهد همان کاری را که می خواهد انجام می دهد. شما او را در تلویزیون و پلی استیشن می بینید و سپس دیدن او در زندگی واقعی ، واقعاً تأثیرگذار است. بازی با مسی جایزه ایست که زندگی به من داده است. “

پدری سه بازی از چهار بازی اخیر تیمش در لیگ را آغاز کرده است و با مصدومیت آنسو فاتی ، کومان احتمالاً در آینده نزدیک به پدری روی خواهد آورد.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید