| |

مصاحبه یورگن کلوپ پس از صعود لیورپول مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور برگشت لیورپول و اینترمیلان در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در انها علی‌رغم پیروزی اینترمیلان ، لیورپول به مرحله بعد صعود کرد

یورگن کلوپ پس از باخت 1-0 لیورپول در آنفیلد تکرار کرد:

«اینتر واقعاً تیم خوبی است»

اما لیورپول همچنان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند.

یورگن کلود به BTSPORT گفت 🔻

«مشکلاتی که ما داشتیم تقریباً به چیزی که انتظار داشتم نزدیک بود.اینتر واقعاً تیم خوبی است که برای چنین بازی هایی آماده شده است.بدون بازی درخشان، موقعیت‌های واضحی داشتیم. در دو بازی کاملاً طبیعی بود که آنها یکی را بردند و ما از آن عبور کردیم. ما می‌توانستیم مقابل حریفی که بازی را سخت می‌کند بهتر عمل کنیم.”

قرمزها سه بار ضربه به تیرک داشتند، دو بار توسط محمد صلاح پس از ضربه سر اولیه جوئل ماتیپ به روی تیر افقی.
لائوتارو مارتینز با یک ضربه انفرادی خیره کننده در آنفیلد گل زد، اما الکسیس سانچز لحظاتی بعد کارت قرمز را دید و امیدها برای بازگشت از نتیجه 2-0 بازی اول را از بین برد.

یورگن کلوپ به Sky Sport Italia گفت 🔻

“این یک بازی واقعا جالب بود. در نهایت ما بازی را باختیم که بدیهی است جالب نیست، ما به اینجا نیامده ایم تا یک بازی خانگی را از دست بدهیم.”
حریف برای ما مشکل ایجاد کرد، اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، این بازی را می‌بردیم. ما بسیاری از توپ‌های ساده را از دست دادیم، که ممکن است اتفاق بیفتد و زمانی که توپ در هوا بود، مانند ضربه زدن به باد بود.»

لیورپول تا این شکست هر هفت بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در این فصل را برده بود.

یورگن کلوپ در ادامه افزود 🔻

ما در چالش‌ها بودیم، اما در چالش‌ها خوب نبودیم و شتاب را به دست نیاوردیم، این چیزی بود که کمبود داشتیم، به اینتر و آقای اینزاگی تبریک می‌گویم، او یک تیم واقعا قوی دارد، بازی کردن از نظر تاکتیکی با آنها سخت است، اما ما به دور بعد رفتیم و این چیزی است که اهمیت دارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید