| |

استفانو پیولی: از دست بازیکنانم عصبانی هستم

سرمربی میلان ، استفانو پیولی اعتراف کرد که

“از بازیکنانم عصبانی هستم، زیرا ما وظایف دفاعی داشتیم”

و باعث شکست ۴ به ۲ در مقابل اینتر شد.

روسونری در نیمه اول حاکم بر بازی بود و با گل و پاس گل زلاتان ابراهیموویچ به آنته ربیچ ۲ هیچ جلو افتاد.

با این حال، مارسلو برزوویچ و ماتیاس وسینو در ابتدای نیمه دوم به سرعت بازی را به تساوی ۲ -۲ کشاندند، سپس ضربه سر شیرجه ای استفان د وریج و گل آخر روملو لوکاکو، باعث شد پیروزی ۴ بر ۲ اینتر را رقم بزند.

پیولی خطاب به اسکای گفت:

“در نیمه اول استراتژی ما بسیار خوب کار کرد و شاید شایسته این بودیم که بیشتر از 2 به ثمر برسانیم.”

“متأسفانه، آن دو گل کافی نبود. به ثمر رساندن دو گل در سه دقیقه و چهار دقیقه توسط اینتر همه چیز را متفاوت کرد.”

او گفت:

“ما در پایان شانس داشتیم که با ضربه ایبرا بازی را ۳ ۳ مساوی کنیم. اینتر تیمی باتجربه تر از ما است و عادت کرده است که بازی های سخت را انجام دهد، به همین دلیل آنها دوباره به مسابقه بازگشتند. ما همچنین بدشانس بودیم، زیرا دو بار به تیرک ضربه زدیم.”

پیولی اظهار داشت كه او به بازیکنان میلان در مورد خطرات موجود در این بازی هشدار داده بود، اما بعضی از بازیکنان به دستورات وی عمل نکردند.

وی گفت:

“من از بازیکنانم عصبانی هستم، زیرا ما در آن شرایط وظایف دفاعی داشتیم و لحظه ای که این کار را رها می کنیم، مجازات می شویم.”

“این یک حقیقت است، همانطور که ما بازی را کنترل کردیم و قوی بودیم، بطوریکه به نظر نمی رسید ۱۹ امتیاز اختلاف ما در جدول باشد، ولی ما وظایف دفاعی داشتیم و ما آنها را انجام ندادیم. این بهترین نیمه اول فصل ما بود، اما ما یک دربی را که برنده شده بودیم، از دست دادیم و ما باید کیفیتی که در نیمه اول نشان دادیم، را دوباره بازسازی کنیم. مسابقه باید در کل مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. ما باید بروزویچ را پشت محوطه جریمه یارگیری میکردیم و ما نباید به الکسیس سانچز اجازه فرار از تله آفساید را می‌دادیم. اینها چیزهایی هستند که ما می دانستیم و باید به درستی انجام می دادیم. من باید عصبانی باشم، باید ناراحت باشم، زیرا من باید آن را به ذهن این بازیکنان فرو کنم که آنها قادر به کارهای بزرگی هستند، اگر آنها از این خطاها جلوگیری کنند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید