| | |

آرسنال در راه جذب بازیکن از لالیگا

به گزازش فوتبال۷۲۴به نقل از مارکا، کازورلا تماس های آرسنال را در رابطه با چوکوئیز و تورس تأیید کرده است.

سانتی کازورلا، ستاره سابق آرسنال فاش کرده است که وی در تماس با افراد حاضر در این باشگاه برای گفتگو درباره نقل و انتقالات احتمالی برای دو بازیکن فعلی تیمش است.

کازورلا که پس از شش سال توپچی ها را ترک کرد تا در سال 2018 به ویارئال برگردد، در کنار پائو تورس هافبک و ساموئل چوکوزه وینگر بازی می کند و هر دو نظر باشگاه های لیگ برتر را جلب کرده‌اند.

تورس، 23 ساله، سال گذشته اولین حضورش در تیم ملی اسپانیا را تجربه کرد. از طرفی چوکوزه نیجریه‌ای موضوع مورد علاقه لیورپول است.

اما آرسنال می تواند دراین رقابت برای خرید پیروز باشد، با تأیید کازورلا که افرادی از امارات با او تماس گرفته‌اند، این سوال مطرح میشود که آیا آنها توانایی حضور در لیگ برتر را دارند یا خیر.

کازورلا در گفتگو با مارکا وقتی از او پرسیده شد که آیا از انگلیس در مورد چوکوزه یا پائو تماسی داشته، گفت:

بله، دوستانم بخصوص از آرسنال تماسهایی گرفته اند.
آنها از من سؤال می كنند كه آیا این بازیکنان در فصل بعد می‌توانند به لیگ برتر منتقل شوند با خیر. خوب است که تیم های بزرگ به بازیکنان جوان ویارئال علاقه مند هستند، اما فعلاً به آنها می گویم که آنها را در اینجا راحت بگذارند زیرا تازه نیم فصل شروع شده است و آنها هنوز هم باید پیشرفت کنند. هر دو شخصیت عالی دارند و تمرکزشان درون زمین است. در مورد پائو (تورس)  صحبت های مداومی در ارتباط با سیتی یا بارسلونا می شنوم، تورس آگاه است که او باید به عنوان بازیکن به رشد خود ادامه دهد و در آینده ما شاهد خواهیم بود که کجا می تواند برود.”

چونوکو یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم‌های بزرگ است.منچسترسیتی، چلسی و لیورپول همگی با حدود 60 میلیون پوند به او علاقه‌مند هستند، زیرا این بازیکن 20 ساله درباره ترک لالیگا تصمیمی جدی  دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید