| | |

نشست خبری یولیان ناگلزمان قبل از بازی با لورکوزن

درباره اهمیت بازی برابر لورکوزن:

دوئل شنبه هیچ تاثیر مستقیمی در تعیین تیم صدر جدول ندارد، بایرن مونیخ در حال حاضر با هفت امتیاز پیشرو است. با این حال، این یک بازی بسیار مهم است – به خصوص با توجه به سهمیه لیگ قهرمانان. ما می توانیم فاصله سه امتیازی خود را افزایش دهیم اما اگر از لورکوزن شکست بخوریم، پس از بازی فصل برای ما تمام نشده است.

درباره دیدار مجدد با بازیکنان سابق:

این واقعیت که من ندیم امیری کریم  دمیربای و پاتریک شیک را به خوبی می شناسم و خودم آنها را برای مدت طولانی آموزش داده ام، مزیتی برای ما ندارد و تأثیری در آنالیز حریف ما ندارد.

مطمئناً شما الگوهای رفتاری خاصی را می دانید. من از برنامه ای که #پیتر_بوژ قصد دارد به او بدهد خبر ندارم. از نظر من، #پیتر_بوژ یکی از توانمندترین مربیان در اروپا است که امکان ارائه فوتبال عالی را ارائه می کند.

درباره ذهنیت تیم از بازی:

فقدان ذهنیت مشکلی در برابر ماینتس نبود. آن بازی شبیه جدال با منچستر یونایتد و بوروسیا دورتموند بود: ما دو نیمه کاملا متفاوت از هم نشان دادیم.

ما کیفیت لازم را برای مقابله و همچنین عقب نماندن داریم. هم از نظر ذهنی و هم از نظر مولفه های ذهنی و هم از نظر جسمی. همه ما حریص هستیم و می خواهیم حداکثر بازی کنیم!

درباره سهولت احتمالی به لطف برتری بایرن:

اینطور نبود که ما قبلا بار سنگینی به همراه داشته باشیم. ما هنوز در هر سه رقابت (بوندسلیگا، جام حذفی و یو سی ال) حضور داریم. هنوز می توان به هدف واقعی رسیدن به جایگاهی در لیگ قهرمانان دست پیدا کرد.

به دلیل اختلاف هفت امتیازی ما با بایرن، کار را برای ما اسخت کرده و هیچ فشاری از ما برداشته نشده است. ما باید رقابت و هیجان در لیگ را حفظ کنیم تا بتوانیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی با بوخوم و لیورپول می تواند بسیار مهم خواهد باشد، هر دو تیم بسیار بلند پرواز هستند و ما باید از فرصت های خود بهتر استفاده کنیم.

درباره نقل و انتقالات:

با دنیس بورکوفسکی فکر کردن در مورد یک انتقال قرضی منطقی است. او در سنی است که برای پیشرفت به زمان بازی زیادی احتیاج دارد. او در حال حاضر چنین چیزی ندارد – به دلیل پاندمی کرونا تیم زیر 19 ساله ها باید استراحت کنند. استعداد او خیلی بیشتر از آنست که روی نیمکت بنشیند. تیمهایی که برای قهرمانی یا سقوط بازی می کنند، زمان بسیار کمی برای آزمون و خطا در نظر میگیرند. او به ریتم نیاز دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید