| |

امتیاز بازیکنان لیورپول در بازی جام حذفی انگلیس مقابل چلسی + ویدئو

لیورپول در جام حذفی انگستان، FA Cup، با دو گل مغلوب چلسی شد. در ادامه نمرات بازیکنان این تیم را ملاحظه می فرمائید.

آدریان (نمره 5 )

در این بازی چندین واکنش خیره کننده از خود نشان داد، از جمله واکنشی که مقابل شوت ویلیان، پدرو و ژیرو از خود نشان داد.

نکو ویلیامز ( نمره 8 )

نمایش خوبی از خود نشان داد. هرگاه لازم بود در دفاع و هرگاه لازم بود در حمله ظاهر می شد. هنگام حمله وظیفه آرنولد را بر دوش داشت تا همچون او با حرکت از جناحین و سانتر و ریختن توپ روی دروازه چلسی بتواند موقعیتی ایجاد کند. همین عملکرد خوب باعث شد که کلوپ او را در نیمه دوم تعویض نکند.

ویرجیل وندایک ( نمره 6 )

میتوان گفت این بازی جز معدود بازی هایی بود که زوج وندایک-گومز هماهنگی لازم را نداشتند. ویرجیل نمایش بدی از خود به جای نگذاشت و توانست با نمایشی که از خود به جای گذاشت از جمله جنگندگی که در تقابل های هوایی با مهاجمان چلسی داشت این نمره نه چندان بد را از خود به جای بگذارد.

جو گومز ( نمره 6 )

همانطور که گفتیم جو گومزی که طی این فصل از تاثیرگذار ترین بازیکنان لیورپول بوده است؛ در این بازی نتوانست با وندایک هماهنگ باشد. البته در مقاطعی از بازی نیز چندین بار به داد تیم خود رسید. در صحنه گل دوم نیز مشاهده می شود به طور کامل بدن خود را مقابل شوت بارکلی قرار می دهد، تا اینگونه بتواند مانع از گل زنی او شود؛ اما این کار اون نیز نتوانست مانع ورود شوت سرکش بارکلی به درون دروازه آدریان شود.

اندی رابرتسون ( نمره 6 )

رابرتسون جوان در این بازی فرصت زیادی برای همکاری در حمله تیمش پیدا نکرد و بیشتر مواقع شاهد عملکرد دفاعی او بودیم.

فابینیو ( نمره 5 )

این بازیکن برزیلی این روز ها به نظر می رسد کیفیت سابق را ندارد، و در بازی شب گذشته نیز چندین اشتباه مرتکب شد؛ که حتی میتوان گفت روی گل اولی که تیمش دریافت کرد بی تقصیر نبود!

آدام لالانا (نمره 6 )

لالانا که این روز ها تنها در بازی هایی خاص شاهد حضور او در زمین هستیم در شب گذشته نیز نمایش خوبی نداشت و نتوانست گره گشای تمیش باشد.

کورتیس جونز ( نمره 6 )

در نیمه اول تقریبا محو بود و به سختی می شد او را در زمین مشاهده کرد. در نیمه دوم قوی تر ظاهر شد اما عملکرد بهتر او در نیمه دوم نتوانست مانع از تعویض او شود.

سادیو مانه ( نمره 7 )

در نیمه اول توانست سه بار دروازه چلسی را تهدید کند، اما با واکنش هاش کپا مواجه شد. او هنوز که هنوز است جدی ترین تهدید برای هر تیمی محسوب می شود.

تاکومی مینامینو (نمره 6 )

او در این بازی جنگنده و پر جنب و جوش ظاهر شد، و این شاید همان چیزی باشد که کلوپ و طرفداران لیورپول از این بازیکن آسیایی انتظار دارند.

نمرات بازیکنان لیورپول در برابر چلسی

دیووک اوریگی (نمره 5 )

از چند بازی اخیر شاید بتوان این را برداشت کرد که اوریگی نمی تواند جایگزین مناسبی برای مانه باشد و سطحش به طور چشمگیری با مانه اختلاف دارد. در بازی شب گذشته مقابل چلسی با ارسال توپی که برای مانه انجام داد، توانست موقعیت خوبی را برای این بازیکن سنگالی ایجاد کند، اما مانه به دلیل حضور مدافعین بهره ای از توپ ارسالی نبرد.

روبرتو فیرمینو (نمره 5 )

دقیقۀ 70 وارد زمین شد اما مهاجم خوش تکنیک برزیلی نتوانست برای تیمش در این زمان باقی مانده مفید واقع شود.

جیمز میلنر ( نمره 6 )

جیمز میلنر نیز همراه با روبرتو فیرمینو دقیقۀ 70 وارد زمین شد. میلنر با نقش تدافعی که مقابل پدرو ایفا کرد توانست تا حدی از سرعت حملات چلسی بکاهد.

محمد صلاح (نمره 6 )

وقتی پادشاه مصری وارد زمین دیگر چیزی به سوت پایان نمانده بود و عملا نتوانست تاثیری در نتیجه بازی بگذارد.

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید