| | | | | | |

هری کین: ممکن است اسپرز را ترک کنم

گزارش ها حاکی از آن است که هدف نقل و انتقالاتی یوونتوس ممکن است تاتنهام را در فصل آینده ترک کند؛ من می خواهم به افتخارات تیمی برسم.

کین از سال 2014 و هنگامی که در تاتنهام مطرح شد، جوایز فردی متعددی را برده است. اما هنوز در شمال لندن موفق به کسب جامی نشده است و یووه و رئال مادرید به یک قراداد هنگفت با مبلغ زیاد به این مهاجم لینک شده اند.

این یکی از آن چیزهایی است که نه می توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم نه. من اسپرز را دوست دارم. همیشه دوستش خواهم داشت. اما این یکی از آن چیز هاست. همیشه گفته ام که اگر حس کنم به عنوان یک تیم در حال پیشرفت نیستیم یا در مسیر درستی قرار نداریم، فردی نیستم که تنها به این دلیل (دوست داشتن باشگاه) در این جا بمانم. من یک بازیکن بلندپرواز هستم. می خواهم که بهبود پیدا کنم. می خواهم که بهتر شوم. می خواهم یکی از بهترین بازیکنان باشم. همه این ها به این بستگی دارد که به عنوان یک تیم برای ما چه رخ می دهد و چگونه پیشرفت می کنیم. بنابراین قطعی نیست که بخواهم برای همیشه این جا بمانم. اما ماندنم هم منتفی نیست.

انتظار می رود که اسپرز در تابستان پیش رو دستخوش تغییرات زیادی باشد. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان 20-2019 رسید، به دنبال شروعی دوباره است.

چند سالی است که تیم خوبی داریم، اما برای یک دلیل یا بیشتر نتوانستیم جامی کسب کنیم. هنگامی که از بیرون نگاه می کنید، ما تیمی بوده ایم که توان بردن را داشته ایم. فتح کردن به عنوان یک بازیکن چیز سختی است. من می خواهم در همه چیز برنده باشم. وقتی به هدف نزدیک هستید اما نمی توانید آن را کسب کنید، بسیار سخت است که با آن کنار بیایید و دوباره شروع کنید. اما از دیدگاه من و از دیدگاه تیم، همه شما هر چه در توان دارید انجام می دهید، بهترین عملکرد خود را برای بردن هر بازی ارائه می دهید تا برنده جام ها شوید. به یک دلیل یا بیشتر هنوز نتوانستیم آن جا باشیم.

با این همه، کین آماده است تا به باشگاه دوران کودکی اش در بازسازی تیم تحت هدایت مورینیو کمک کند.

سال آینده برای مربی فعلی، نخستین فرصت برای داشتن یک پیش فصل واقعی با تیم و جا انداختن ارزش هایش در تیم خواهد بود. خواهیم دید چه می شود. البته که می خواهم برنده باشم، می خواهم برنده افتخارات تیمی باشم. می خواهم هر چه زودتر به این افتخارات برسم. بنابراین خواهیم دید که کار ها چگونه پیش خواهد رفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید