| |

وینیسیوس|: هیچ کس نمی تواند مانند او بازی کند ،کروس‌ یک “افسانه” است

این جوان برزیلی در پیروزی 3-1 مقابل لیورپول از هنر هم تیمی کهنه کار خود بهره برد
وینیسیوس جونیور توسط هم تیمی  تونی کروس در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه قرار گرفت و هیجان زده شد.
کروس بازیکن جوان برزیلی را با یک توپ بلند و پشت خط دفاع قرمزها به مالکیت رساند ، پاسی که باعث شد وی ادعا کند “هیچ کس نمی تواند مانند” رهبر ارکستر آلمانی بازی کند.
گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه رئال ممکن است با توجه به سن و سال او برای ادامه بازی با لیورپول در مناطق مرکزی دست به تغییر بزند ، اما در عوض کروس 31 ساله و لوکا مودریچ 35 ساله مهمانان را غافلگیر  کردند
وینیسیوس به RMC Sport گفت: 🔻
 ما بسیار کار کرده ایم ، باید اینگونه بازی کنیم و ادامه دهیم ، زیدان همیشه به ما آسایش ذهنی می دهد تا آنچه را که برای آن تمرین کرده ایم انجام دهیم.
او درباره کروس گفت 🔻
کروس شگفت انگیز ، او یک افسانه است ، هیچ کس نمی تواند مانند او بازی کند ، او دارای بسیاری از ویژگی ها است.
من بهترین بودم 🔻
 بین 0-10 ، امتیاز من 10 است ، اما من افتخار می کنم که هرچه دارم برای این پیراهن بگذارم.
درباره انتقادها گفت 🔻
 بدخواهان صحبت می کنند ، و در حالی که من به کار خود ادامه می دهم ، همکارانم قدرت و اعتماد به نفس لازم را به من می دهند.
 من همیشه آرزو داشتم برای این باشگاه بازی کنم  ، من بهترین ها را برای هوادارانمان می خواهم.
درباره بازی گفت 🔻
 تمام نشده ، لیورپول تیم خوبی است و ما باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم.
خوشحالم که به رئال مادرید کردم. هر وقت به آن لحظات حساس می رسیدیم ، اتفاقی می افتاد. در سال اول مصدوم شدم و سال گذشته بازی نکردم. من می خواهم در این سطح ادامه دهم ، همیشه به توصیه بازیکنان گوش می دهم و امروز با دو گل مهم از زمین بیرون آمدم.
 هیچ چیز بهتر از زدن دو گل با این پیراهن نیست ، من بسیار خوشحالم و می خواهم بسیاری از مسابقات عالی را با این پیراهن انجام دهم.
رئال مادرید روز سه شنبه در یک نقطه حساس در مبارزات خود ، بسیاری از بزرگترین ترسهای خود را از بین برد ، آنها در‌خط دفاعی راموس و واران را نداشتن اما بسیار خود جای آنها را پر‌کردند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید