یونایتد هالند
| | | | | | |

پرز کمیسیون درخواستی رایولا را پرداخت نمی کند، یونایتد تابستان هالند را جذب می کند

فوتبال724– به گزارش رسانه های انگلیسی، رئال مادرید با عقب نشینی در مورد ستاره بوروسیا دورتموند، ارلینگ هالند ، میدان را به منچستر یونایتد سپرد.

هالند در ماه ژانویه هدف اصلی یونایتد بود، اما شیاطین سرخ از مذاکرات خرید پدیده نروژی از ردبول سالزبورگ کنار کشیدند.

در عوض، او با کاهش قیمت 18 میلیون پوندی به دورتموند پیوست و این بازیکن 19 ساله همچنان فرم عالی خود را ادامه داد، و 12 گل را در 7 بازی برای تیم بوندس لیگایی به ثمر رساند، پیش از آنکه فوتبال به دلیل کروناویروس متوقف شود.

هنوز هم اعتقاد بر این است که اوله گونار سولسشائر، سرمربی یونایتد هوادار هالند است که در این فصل در همه رقابت ها جمعا 40 گل برای سالزبورگ و دورتموند به ثمر رسانده است.

با این وجود انتظار می رفت رئال مادرید تابستان امسال برای خرید این مهاجم اقدام کند، و هواداران شیاطین سرخ فکر می کردند که فرصت خرید این مهاجم را از دست داده اند.

به گزارش میل آنلاین، غول های لالیگا به علاقه خود به این جوان پایان داده اند و تصمیم گرفته اند برای خرید وی اقدام نکنند.

در این نشریه آمده است که رئال با پرداخت کمیسیون ایجنت هالند، مینو رایولا، مخالف است، چون باشگاه اسپانیایی تأثیر مالی بحران کروناویروس را احساس می کند.

و این می تواند راه را برای یونایتد باز کند تا در پایان فصل برای خرید هالند اقدام کند. اگرچه ممکن است سایر باشگاه ها در صورت ادامه این روند گلزنی، پس از سرگیری فوتبال، به رقابت برای جذب وی بپیوندند.

باشگاه اوله گونار سولسشائر نیز به جیدون سانچو، هم تیمی هالند در دورتموند، لینک شده است. اگرچه گری نویل، اسطوره یونایتد، هشدار داده است که مردم در مورد وینگر 20 ساله انگلیسی جوگیر شده اند.

صادقانه بگویم، جیدون سانچو در این لحظه از زمان … ما جوگیر شده ایم.

بگذارید واضح باشیم، جیدون سانچو یک استعداد است، اما ما نمی توانیم او را در گروه ستاره های جهانی که برنده جام های اروپا و جام های جهانی به طور منظم، فصل به فصل می شوند، قرار دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید