|

پوچتینو عصبانی از شکست پی‌اس‌جی مقابل رن

به گزارش فوتبال۷۲۴ مائوریسیو پوچتینو پس از اینکه رن شروع بدون شکست پاری سن ژرمن در این فصل را با پیروزی 2-0 در روژون پارک به پایان رساند ، احساس عصبانیت و ناامیدی کرد.
میزبان دو گل سریع در هر دو نیمه بازی به ثمر رساند و لیونل مسی اولین شکست خود را پس از ورود به پایتخت فرانسه را تجربه کرد.
شاگردان پوچتینو که در طول هفته منچسترسیتی ، قهرمان لیگ برتر را در لیگ قهرمانان شکست دادند ، علی رغم اینکه مسی ، کیلیان امباپه و نیمار همه در شروع بازی بودند ، یک شوت به سمت دروازه نداشتند.
شکست پاری سن ژرمن اولین شکست آنها در لیگ 1 از آوریل است و پوچتینو با وجود اینکه تیمش در نیمه اول قبل از عقب افتادن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود ، اظهار داشت که از نتیجه “تلخ” و “ناامید” است.
پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا پس از شکست تکان دهنده پاری سن ژرمن عصبانی شده است ، گفت: 🔻

بله کمی. هیچکس دوست ندارد ببازد.
ما بدون دست کم گرفتن کارهایی که رن انجام داده است ، از اینکه فرصت های خود را به کار نگرفته ایم و این گل ها را دریافت کرده ایم ، ناامید و ناراحت هستیم.این شرایط ذهن ما را تلخ و ناامید می کند.

 

پوچتینو درباره بازی گفت 🔻

ما بازی را خوب شروع نکردیم اما سپس 25-30 دقیقه کیفیت خوب داشتیم. نتوانستیم گل بزنیم و این ناامیدکننده بود .”ما دو مشکل روانشناختی داشتیم ، درست قبل از نیمه دوم و درست بعد از آن. بازی بعد آن باز شد ، حتی اگر موقعیت ایجاد کردیم.”ما پس از آن زمان سختی داشتیم. رن بدیهی است که اعتماد به نفس پیدا کرده است. و در ما ، ناامیدی وجود داشت. “

 

با وجود این شکست ، PSG همچنان شش امتیازی در صدر جدول لیگ 1 قرار دارد ، در حالی که رن به نیمه اول صعود می کند.

 

پوچتینو ، سرمربی سابق تاتنهام هاتسپور ، نیمار ، فوق ستاره برزیلی را در جریان شکست نقد کرد و اعتراف کرد که جدایی او به دلایل تاکتیکی بوده است.

پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا نیمار از نظر جسمی با مشکل روبرو است ، گفت:🔻

 

“نه ، اینطور نیست.
ما پنج روز [از بازی با منچسترسیتی] وقت داشتیم. تکرار می کنم ، ما 25-30 دقیقه کیفیت بسیار خوبی داشتیم. ما کنترل بازی را در دست داشتیم.”ما گل را در موقعیت بدی دریافت کردیم. وقتی نیمه دوم را شروع می کنیم ، بلافاصله 2-0 عقب می افتیم ، پس از آن بازی متفاوتی است. “

 

پوچتینو در مورد عملکرد نیمار اضافه کرد:🔻

 

مانند پیروزی مقابل منچسترسیتی ، این یک سوال درباره کل تیم است.
“اولین شخص مسئول من هستم. کاری که ما 25 دقیقه انجام دادیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. ما باید بتوانیم این مدت را 90 دقیقه تمدید کنیم.
“تأثیر روانی هر دو گل در لحظات کلیدی قابل توجه بوده است. من از یک بخش راضی هستم ، ما موقعیت ها و فرصت های زیادی ایجاد کرده ایم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید