کلوپ
| | | | |

پیش بازی لیورپول با منچستریونایتد و آمار و اطلاعات بازی، کلوپ : عاشق بردهای یک هیچ هستم

فوتبال724– یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی منچستریونایتد و لیورپول گفت احساس می‌کند که فرم فوق‌العاده محمد صلاح تا اینجای فصل باعث شده است که مردم باور داشته باشند وقتی او توپ را در اختیار بگیرد، “اتفاقی ویژه رخ خواهد داد”.

این بازیکن مصری در 11 بازی 12 گل به ثمر رسانده و در جریان پیروزی روز سه شنبه مقابل اتلتیکو مادرید رکورد جدیدی برای لیورپول به ثبت رسانده است و اولین بازیکن تاریخ این باشگاه است که در 9 بازی متوالی موفق به گلزنی شده است.

علاوه بر این، گلزنی صلاح در استادیو متروپولیتانو او را به 31 گل در لیگ قهرمانان برای قرمزها رساند و از استیون جرارد به عنوان رکورددار گلزنی لیورپول ما در این رقابت ها پیشی گرفت.

این بازیکن 29 ساله در دیدار روز یکشنبه لیورپول به منچستریونایتد به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، اما کلوپ همچنین از بخش دوم وظایف خود در کنفرانس مطبوعاتی استفاده کرد تا تهدید هجومی مهمی را که تیم اولدترافورد ایجاد خواهد کرد، برجسته کند.

در مورد اینکه آیا کلوپ به حرف هایش در بین دو نیمه اهمیت زیادی می دهد یا نه گفت:

آره واضح است که من در طول بازی بیشترین تأثیر را روی تیمم ندارم زیرا ورزشگاه صدای بسیار بلندی دارد. در واندا متروپولیتانو صدا بسیار بلند بود. پپ لیندرز دائماً با من صحبت می کرد و من تقریباً 10 درصد حرفهایش را فهمیدم و ما در کنار هم بودیم. بنابراین، شما در طول بازی آنقدر تاثیرگذار نیستید، ارتباط بصری تر است، “اوه رئیس خوشحال به نظر نمی رسد” یا هر چیز دیگری. بنابراین، بله، من فکر می‌کنم خیلی مهم است که در لحظه مناسب قبل از بازی، در بین دو نیمه اگر می‌توانید به آنها کمک کنید، در طول بازی نیز مطالب درست را بیان کنیم. اما این وظیفه من است، تجزیه و تحلیل مسائل به روش صحیح و گفتن اینکه چگونه می توانیم ادامه دهیم یا چه چیزی را باید بهبود بخشیم یا چگونه می توانیم از اطلاعاتی که در نیمه اول بدست آوردیم استفاده کنیم. کار همین است.

در مورد توانایی منچستریونایتد؟

هنوز به این فکر نکرده ام که در واقع به بچه ها چه خواهم گفت، اما همه می دانیم دنیای فوتبال چگونه است. آنها اکنون در آن بازی [مقابل آتالانتا در اواسط هفته] پیروز شدند، اما واضح است که یونایتد-لیورپول بازی بزرگی است، ما این را می دانیم. من فکر می‌کنم منچستریونایتد از نتایجی که تاکنون کسب کرده راضی نیست، اما همه می‌دانیم که آنها می‌توانند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند، اینطور است و ما قبلاً آن را دیده‌ایم. بنابراین، ما سعی می کنیم بیشتر روی خودمان تمرکز کنیم، اما، البته، اگر الان در مورد صحبت های بین دو نیمه از من بپرسید، بازی بعد از سوت پایان بازی تمام می شود، نه بعد از سوت 45، 46 دقیقه. ما این را می دانیم اما ممکن است به آن اشاره کنم. اما مشخصاً به نتیجه بستگی دارد.

در مورد اینکه آیا شدت بازی در لیگ قهرمانان در اواسط هفته در ذهن هر دو مربی خواهد بود یا خیر؟

ما سه شنبه بازی کردیم و الان یکشنبه بازی می کنیم، لازم نیست به این موضوع فکر کنیم. فکر نمی‌کنم یونایتد، چهارشنبه و یکشنبه، به این موضوع فکر کند. چهارشنبه تا شنبه می توانست مشکل ما باشد. در اتلتیکو به وضوح مشکلات زیادی داشتیم و یکی حریف است اما مشکل بزرگی بود و ما آن را دیدیم. آنها [اتلتیکو] قبل از تعطیلات آخر هفته بودند. بله، آنها با 10 نفر بازی کردند، اما البته آنها انرژی کاملاً متفاوتی با ما در آن بازی داشتند. بنابراین، ما مبارزه کردیم، این طور است. اما ما از آن عبور کردیم، این خوب است و حالا در دو روز گذشته ریکاوری کردیم و امروز به درستی شروع به آماده سازی بازی کردیم. دقیقاً اینطور باید باشد. نه، به دلیل شدت بازی گذشته، حداقل برای ما توجیهی نمی شود.

کلوپ در مورد مقایسه صلاح و کریستیانو رونالدو گفت:

من هرگز به این موضوع فکر نکردم – چرا باید کریستیانو رونالدو و مو صلاح را با هم مقایسه کنیم؟ بدیهی است که هر دو بازیکن در سطح جهانی هستند، پس اینطور است. من می گویم حتی پای چپ رونالدو آنقدرها هم بد نیست، اما می گویم پای چپ مو احتمالا بهتر است. شاید کریستیانو در هوا کمی بهتر باشد و پای راست احتمالاً بهتر باشد. اما از نظر سرعت، هر دوی آنها بسیار سریع هستند، بسیار حریص برای گل زدن – پس شاید همین باشد. اما من واقعاً هرگز به درستی در مورد آن فکر نکردم و خیلی به آن علاقه مند نیستم، متاسفم.

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”4816″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

در مورد اینکه آیا کلوپ انتظار دارد که وقتی صلاح در موقعیت شوتزنی قرار می گیرد اتفاقی بیفتد و آیا بازیکنان زیادی قبلاً چنین احساسی را در او ایجاد کرده اند یا خیر؟

من آن را چند بار گفتم و این حقیقت است: من از بازیکنان خارق العاده ای برخوردار بودم که در زمان خودش با آنها کار کردم. اما، نه، وقتی توپ روی پای بازیکن در آن موقعیت [برای گل اول مقابل اتلتیکو] رفت و مو باید خیلی سریع می دوید تا آن را قبل از رفتن به اوت به دست آورد و سپس چرخید، به نظر من موقعیت گل نمی رسید. یک فرصت مناسب برای گلزنی نبود اما با حرکن صلاح به آن تبدیل شد، بنابراین وضعیت اینگونه است. این تفاوت بین لحظه ای است که در آن انتکار عمل در سمت شما نیست و زمانی که در سمت شماست، همه ما این را می دانیم. همه چیز به کیفیت صلاح در این لحظه مربوط می شود که آن را انجام دهید، آن را امتحان کنید و می توانید تصور کنید که همه بازیکنان اتلتیکو چقدر از این توانایی اطلاع داشتند و می خواستند در مقابل آن دفاع کنند، ناامیدانه، و هنوز هم نتوانستند این کار را انجام دهند. خیلی خاص، خیلی خاص بله، من آن را دیدم. من واقعاً خوشحالم و از بازیکنانی که می‌توانم در طول زمان تماشا کنم خیلی خوشحالم و وقتی توپ را به دست می‌آورند کاملاً مثبت هستم که اتفاق خاصی رخ خواهد داد.

در مورد اینکه کریستیانو رونالدو به دلیل طولدوران بازیش به عنوان یکی از بزرگان تاریخ شناخته می شود و اگر صلاح بتواند برای مدت مشابهی در سطح خود به عملکرد خود ادامه دهد کلوپ گفت:

آره. شما به شانس نیاز دارید زیرا ممکن است اتفاقاتی بیفتد، آسیب دیدگی و مواردی از این قبیل. اما من فکر می کنم حرفه ای بودن هر دو احتمالاً همان چیزی است که می توانید 100 درصد مقایسه کنید یا بگویید احتمالاً یکسان است. مو فوق‌العاده حرفه‌ای است، او واقعاً اولین بازیکن است که به تمرین می آید و خیلی وقت‌ها آخرین نفر بعد از همه بازیکنان است که می رود. او دائماً به همه کارهای مختلفی که می تواند انجام دهد علاقه دارد، می داند باید آنها را انجام دهد تا استاندارد خود را بهبود بخشد یا حفظ کند. من فکر می کنم او هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد، 100 درصد.

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”4870″ competition_id=”” multistage=”1″ season_id=”3679″ league_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=”” limit=”0″]

در فرم لیورپول مقابل دروازه در این فصل، با 36 گل در 12 بازی کلوپ گفت:

بدیهی است که کمک می کند، اما اکنون در شرایطی نیستیم که فقط به مهارت های گلزنی خود تکیه می کنیم و فکر می کنیم به هر حال گل می زنیم تا بتوانیم دو گل بخوریم زیرا همیشه سه گل می زنیم. این ربطی به آن ندارد، این بیشتر تصادفی است که ما اغلب گل زدیم. ما موقعیت ایجاد کردیم و گل زدیم، اما بسیار عجیب است که ما این کار را کردیم و من این را می دانم. من عاشق پیروزی 1-0 در بازی‌های فوتبال هستم، بنابراین این کاملاً خوب است – و برای آن باید دروازه خود را بسته نگه داریم، که به هر حال برای بازی یونایتد ایده خوبی خواهد بود. بله، گلزنی برای اعتماد به نفس خوب است، اما تکیه بر این اولین قدم در جهت کاملا اشتباه است. من فکر می کنم این در هفته های اخیر مکرراً مورد اشاره قرار می گیرد که گل های زیادی به ثمر رساندیم، [اما] ما هرگز آن را احساس نکردیم، هرگز به آن فکر نکردیم و این گونه بود که ما فکر می کردیم که آن را ادامه می دهیم. هیچ کس نمی داند که در بازی بعدی چند گل می خورید، اما امیدوارم که این کار را انجام دهید و امیدوارم گل نخورید زیرا این به شما شانس خوبی برای برنده شدن می دهد.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
38
29
6
3
93
2
38
28
8
2
92
3
38
21
11
6
74
4
38
22
5
11
71
5
38
22
3
13
69
6
38
16
10
12
58
7
38
16
8
14
56
8
38
14
10
14
52
سهمیه لیگ قهرمانان سهمیه لیگ اروپا سهمیه لیگ کنفرانس اروپا سقوط به دسته پائین

در مورد اهمیت لیورپول در بهترین حالت دفاعی در روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد کلوپ گفت:

اگر در مقابل یونایتد خوب دفاع نکنید، من دلیلی نمی‌دانم که چرا باید مربی باشم و به آنجا برویم، صادقانه بگویم، زیرا کیفیت آنها در تهاجمی کاملاً مشخص است. بله، حق با شماست، ما باید این را در نظر بگیریم. من واقعاً بعید می دانم که سه گل در برابر یونایتد به ثمر برسانیم، اما ما هرگز قبل از بازی به گلزنی بیشتر از دفاع فکر نمی کنیم. بنابراین، برای ما، 100 درصد واضح است که برای حضور در یک بازی، برای ماندن در یک بازی و بردن یک بازی باید در بالاترین سطح خود دفاع کنید. ما باید روی آن تمرکز کنیم، اما نه تنها، زیرا باید موقعیت خلق کنیم. ما باید فوتبال بازی کنیم، باید فوق العاده شجاع باشیم. شجاع چون هر توپی که مقابل یونایتد از دست می دهید یک تهدید بزرگ است، این یک تهدید ضد حمله با سرعتی که آنها دارند و همه این چیزها است. بازی با یونایتد بازی مهمی است، اما ما همچنان می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و مشتاقانه منتظر آن هستیم زیرا، همانطور که همه می‌دانیم، یکی از بزرگترین بازی‌های جهان است. بازی خوب خواهد بود.

 

نوشته‌های مشابه