| |

پیولی: اشتباهات ما در سطح لیگ قهرمانان برای ما گران تمام شد

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی اذعان می‌کند که اشتباهات خود میلان در شکست 2-1 مقابل لیورپول، زمانی که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، “در این سطح گران تمام شد”.

روسونری می دانستند که برای حضور در آخرین بازی گروهی به معجزه نیاز دارند، زیرا باید لیورپول را شکست می دادند و امیدوار بودند که پورتو برابر اتلتیکو مادرید به تساوی برسد، یا اینکه اسپانیایی ها بدون تفاضل گل خاصی پیروز شوند.

 

پیولی درباره حذف به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:🔻

می‌دانستیم که این گروه فوق‌العاده سخت است، و بازی امشب هم همینطور بود، اما متأسفانه نتوانستیم سرعت کافی را حفظ کنیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که در این سطح هزینه‌بر است.
پشیمانی وجود دارد، زیرا فکر می کنم ما مستحق بیشتر از این بودیم، به خصوص در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و پورتو در خانه. با این حال، می تواند در این سطح برای چنین تیم بی تجربه ای اتفاق بیفتد.
ما نوع حریفانی که در اروپا وجود دارد، کیفیت و تمرکز مورد نیاز را دیده‌ایم، بنابراین از آن درس خواهیم گرفت. هدف ما ماندن در اروپا بود، اما سعی خواهیم کرد از این تجربه درس بگیریم و به رشد خود ادامه دهیم.”

پرس بالای لیورپول عصر امروز در سن سیرو مشکلات خاصی را برای دیاولو ایجاد کرد، اما پیولی رویکرد خود را تغییر نداد.

پیولی در این باره گفت 🔻

 

گاهی اوقات می‌توانستیم توپ بلندی را در بالای زمین امتحان کنیم و از خط هافبک بگذریم تا از حضور زلاتان بهترین استفاده را ببریم، اما بزرگترین مشکل من فکر می‌کنم این است که اغلب ما به جای جلو، عقب بازی می‌کردیم. به عنوان مثال، روی گل دوم، ما آن را به عقب بردیم و از پرس لیورپول استقبال کردیم و این باعث شد که همه در لبه منطقه ما تحت فشار باشیم

پیولی در ادامه گفت 🔻

من از پورتو کمی شگفت زده شدم، اما اینها تیم هایی هستند که به لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده اند، در حالی که برای بسیاری از ما اولین بار بود، بنابراین از نظر روحی و آمادگی کمی آسیب دیدیم. امروز می‌توانستیم کیفیت بیشتری داشته باشیم و سرعت بازی را بالا ببریم، اما نیمه اول خوب بود. ما نیاز داشتیم محکم در دفاع بمانیم و فکر می کنم این کار را تا گل تساوی انجام دادیم.
متأسفانه، دریافت گل دوم به این صورت، باد را از بادبان ما خارج کرد، اما ما با کرونیچ، مسیاس و کسیه تا آخر فرصت داشتیم. این لیگ قهرمانان است، اشتباهات ما باعث شد گل‌ ما از بین برود و این چیزی است که ما باید بهبود دهیم.
ناامیدکننده است، اما به روند رشد کمک خواهد کرد و ما به تجربیاتی مانند این نیاز داشتیم تا در آینده قوی‌تر شویم.»

پیولی همچنین فاش کرد که با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد وضعیت زمین در سن سیرو صحبت کرده است، جایی که یک دنیا با آنفیلد فاصله دارد.🔻

 

بسیاری از هواداران میلان از پایان این گروه خوشحال خواهند شد، زیرا مانند فصل گذشته اینتر، به این معنی است که اکنون می توانند تمام منابع خود را برای تعقیب اسکودتو متمرکز کنند.
کلوپ چندین سال سرمایه گذاری کرد تا با لیورپول قهرمان شود، بنابراین این یک روند است. ما فقط می توانیم از هواداران خود برای حمایت از ما تشکر کنیم و از این برای رشد با هم استفاده کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید