|

مصاحبه آنجلوتی قبل از بازی رئال‌مادرید و اف‌سی‌شریف در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اف‌سی‌شریف حاضر شد.

این مربی در مورد شرایط ایجاد شده توسط تغییر ایسکو در گرانادا، انگیزه او برای تمرین رئال مادرید و ویژگی های رقیب صحبت کرده است.

 

آیا وینیسیوس بدترین رقیب برای مدافعین اروپاست؟🔻

“به دلیل نحوه بازی او، او هجومی‌ترین ترین بازیکن در فوتبال است، در حال حاضر بازیکنان زیادی وجود ندارند که این کارها را انجام دهند. او باید پیشرفت کند زیرا تک به تک در فوتبال مهم است اما مهم ترین نیست. اما او تواضع دارد که پیشرفت کند و از کاری که انجام می دهد راضی نباشد، می خواهد یاد بگیرد و باید یاد بگیرد، هوش او خوب است، او اصلا رفتار کسی را ندارد که همه چیز را به دست آورده است. او ذهنین مرد جوانی که فکر می کند باید پیشرفت کند را دارد.

 

آنجلوتی درباره کورتوا و جوایز فردی🔻

“دروازه بان های خوب زیادی در اروپا وجود دارد. دیگران انتخاب می کنند، ما چه خواهیم کرد. ما دوست نداریم او را به جای کسی تغییر دهیم و فکر می کنم او نمی خواهد این باشگاه را با باشگاه دیگری تغییر دهد. این یک ازدواج است. برای او بردن یک لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا مهمتر از یک جام انفرادی است.

 

آنجلوتی درباره مشکل ایسکو در گرانادا🔻

من مجبور نیستم با ایسکو صحبت کنم، من به او علاقه زیادی دارم و مشکلی نیست، او به من می گوید که قبلاً بدنش را گرم کرده بود، او آماده بود که وارد شود و او وارد شد. ایسکو حرفه ای است، جدی است، عصبانی است چون بازی نمی کند اما هرگز به من بی احترامی نکرده است و من هرگز به او بی احترامی نکرده ام. او هرگز به من بی احترامی نمی کند و من هرگز به او بی احترامی نمی کنم. رابطه‌ای که نه تنها حرفه‌ای است، بلکه زمان زیادی را با هم گذرانده‌ایم، به همدیگر احترام کامل می‌گذاریم.»

 

آنجلوتی درباره تیم رقیب 🔻

تیمی که فوتبال بازی می‌کند، بازی می‌کند و تمرین می‌کند و ما باید با همه چیز سازگار شویم چه تیم بزرگ چه تیمی غیر آن. این یکی از معدود بازی‌هایی است که در این فصل شکست خورده‌ایم و دوست داریم به زودی یک بازی برگشت داشته باشیم و تلاش کنیم بهتر انجام دهیم.

آنجلوتی در‌جواب به : عجیب ترین سفری که تا به حال رفته اید؟🔻

“سفر طولانی است، چهار ساعت، مانند کیف. ما مشکلی نداشتیم، هتل خوبی داریم، استادیوم و چمن عالی است. یک سفر کاملا معمولی، کمی طولانی اما نمی توانیم حرفی بزنیم. ورود بسیار سریع است. فرودگاه و هتل بسیار خوب است، من از استادیوم شگفت زده شدم،محیط آنجا عالی است

 

آنجلوتی درباره رییس رختکن ؟🔻

 

رختکنی که من دارم، رختکنی پر از کیفیت، شخصیت و هماهنگی است. فکر می‌کنم بازیکنان با یکدیگر احساس خوبی دارند… این یک رختکن با جوانی و اشتیاق فراوان است. .. رختکنی است که آن را دوست دارم چون تا به حال هیچ مشکلی نداشته ام».

آیا مربی رئال مادرید بودن سخت است؟🔻

 

” نه، پیچیده نیست. اگر باید یک مسابقه انجام دهید، بهتر است یک فراری داشته باشید تا یک اس 500. این چیزی است که من در تمرین رئال مادرید احساس می کنم. فشار؟ همه مربیان فشار دارند. هر هفته حساس می شود… این بخشی از کار ماست، به عنوان مسئولیت در بزرگترین باشگاه جهان».

آنجلوتی درباره سیستم چرخشی 🔻

“من گفته ام، چرخش به عنوان یک ایده برای شاداب نگه داشتن تیم مهم است، اما باید پویایی تیم را در نظر بگیرید، ما در بازی های آخر پویایی خوبی داریم، می توانیم فکر کنیم که میلیتائو و رودریگو این کار را انجام خواهند داد.»

 

آنجلوتی در رابطه روبرتو کارلوس🔻

او سفیر باشگاه است، یک فرد بزرگ… اما فردا بازی نخواهد کرد.

 

آنجلوتی درباره وضعیت گروه 🔻

“بازی اول ما تجربه خوبی مقابل این تیم نداشتیم، آنها ما را در برنابئو شکست دادند. از اشتباهات بازی دیگر دوری کنید و کاری را که در حال حاضر انجام می دهیم به خوبی انجام دهید، بدون عجله، با اعتماد به نفس، با خیال راحت. 90 دقیقه خوب بازی کنیم، چون همدیگر را خیلی خوب می شناسیم، اف‌سی‌شریف را می شناسیم، آنها ما را می شناسند… به نظر من باید یک بازی کامل انجام دهیم، اگر برنده شویم تعیین کننده است، بله.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید