| | |

ژاوی قبل از بازی بارسلونا و پورتو در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳/۲۴ : اتفاقی که در سال های قبل افتاد مربوط به گذشته است؛ ما دو قهرمان اروپا داریم❗️

فوتبال۷۲۴ – ژاوی هرناندز متقاعد شده است که تیمش می تواند جهشی را در اروپا انجام دهد که مدت هاست از او خواسته شده است. و این با شکست دادن پورتو اتفاق می افتد.

 

چه چیزی برای جهش دارید؟

 

🎙”بسیاری از بازیکنان یک سال بیشتر تجربه دارند. بازیکنانی که عناوینی قبلاً کسب کرده اند. ما مدت بیشتری با آنها کار کرده ایم. تقویت های خوبی انجام داده ایم. ایمان وجود دارد، امید وجود دارد که بتوانیم در سطح بالایی باشیم. برای بازی و تمرین بارسا لازم است. اما خواهیم دید. ما فکر می کنیم بالاتر میرویم اما باید آن را ثابت کنیم. این یک اتفاق ایده آل است، مقابل یک باشگاه تاریخی در یک صحنه بزرگ. در برابر تیمی با یک مربی بزرگ و با افراد بسیار خوب. “

 

مشکلات داخلی در اروپا

 

🎙ما باید فکر کنیم و گذشته را رها کنیم. ما قبلاً چیزهای زیادی را برده ایم و دو بازیکن در این تیم داریم که قهرمان فعلی لیگ قهرمانان هستند. باید مثبت فکر کنیم و فکر کنیم که تیم دیگری نسبت به گذشته داریم».

 

آیا برای صدر نشینی بازی میکنید؟

 

🎙”من به این فکر نمی کنم. فقط به سه امتیاز فکر میکنم. فکر نمی کنم اگر برنده شویم در اروپا یا برعکس عالی خواهیم شد. این مهم ترین بازی است زیرا قبل از بازی بعدی است. آنها سه بازی مهم هستند. البته نکات مهم این صحنه برای فوتبالیست های بزرگ است.”

 

ژاوی درباره گل های دقایق پایانی

 

🎙آنها حریفی هستند که حذف توپ را دوست دارد، اما می تواند بازی را ببندد. آنها در بسیاری از دوئل های فیزیکی پیروز می شوند. آنها نقاط قوت زیادی دارند و چیزهای زیادی را باید در نظر بگیریم.”

 

دوست داری دوباره بازی کنی؟

 

🎙”البته بله. هر فردی رویای بازی در اینجا در لیگ قهرمانان مقابل حریفی مانند پورتو را دارد. این همیشه یک فرصت است. آنها چالش های بسیار بزرگی مانند رقابت مجدد در اروپا هستند.”

 

مهم بودن دوباره در لیگ قهرمانان اروپا

 

🎙”من با اشتیاق با رقابت اینچنینی روبرو می شوم. این یک چالش مثبت است. ما هیچ ترس و تردیدی نداریم. این لحظه فوتبال خوب و نتایج خوب است. ما تلاش خواهیم کرد تا آن را طولانی کنیم.”

 

100 بازی مربیگری شما در بارسا

 

🎙”من یاد گرفته ام زمانی که همه چیز خوب پیش می رود خیلی سرخوش نباشم و نه خیلی مغرور . فکر می کنم باید ثبات عاطفی داشته باشم، به خصوص برای فوتبالیست ها. فکر می کنم از نظر عاطفی کاملاً متعادل هستم و سعی می کنم آن را منتقل کنم. ما در حال یادگیری رقابت هستیم. من یاد گرفته ام که خودم را متعادل کنم و با همه چیز طبیعی تر رفتار کنم.

 

از پرسیدن در مورد گذشته خسته شدید؟

 

🎙”من خوبم. آموخته ام و همدلی دارم. سناریو را درک می کنم و شما را درک می کنم. شاد و خوشحالم. من بسیار با انگیزه هستم.”

 

درباره فرمین؟

 

🎙او می تواند کمک زیادی به ما کند و سطح بالایی دارد. او می تواند سال ها بازیکن بارسا باشد.”

 

چرا اینقدر باور دارید که تیم خوب است؟

 

ما باید دوباره فوتبالی را که در اروپا انجام داده‌ایم نشان دهیم. در سال‌های اخیر این کار را نکرده‌ایم. این یک موقعیت ایده‌آل برای انجام آن است.»

 

درباره نیکو گونزالس؟

 

🎙او فوتبالیستی است که ما به آن توجه می کنیم. او هنوز باید پیشرفت کند و ما فهمیدیم که آمدنش به پورتو می تواند برای او مفید باشد. زیرا رقابت زیادی وجود دارد و سطح لیگ قهرمانان اروپا بالا است.”

 

درباره پورتو با پنج دفاع

 

🎙”ما انتظار داریم یک حریف تهاجمی، شدید و بسیار سریع در مراحل انتقال توپ را ببینیم ، این می تواند با یک خط دفاع 4 یا 5 نفره باشد. تقریبا هر سال، کونسیسائو از خط دفاعی 4 نفره استفاده می کند، اما در صورتی که آنها با ۵ دفاع بیرون بیایند آماده خواهیم بود.

“من خودم را یک مربی تهاجمی می دانم. وقتی شجاع بوده ایم، خوب کار کرده ایم و بنابراین، مجبور نیستیم چیزها را تغییر دهیم. همچنین باید مراقب مسائل دفاعی باشیم. باید پویا باشیم.”

 

ژاوی درباره لواندوفسکی

 

🎙”من خیلی با او صحبت می کنم. فکر می کنم باید بهتر رقابت کنیم. سال گذشته ما خوب نبودیم. درست است که عملاً همه چیز برای ما اتفاق افتاد، اما اکنون هیچ بهانه ای وجود ندارد. حداقل باید به دور یک هشتم برسیم.

 

باخت تیم در این فصل

 

🎙”این هیچ بهانه ای برای هیچ یک از آنها نیست. آنها همچنین یک تیم برای پوشش باخت های خود دارند. آنها 11 در مقابل 11 هستند و بازیکنان سطح بالا قرار است به زمین بیایند.”

 

درباره ژائو فلیکس

 

🎙 ژوائو خوشحال است. او از موقعیتی که می تواند از تمام استعداد خود استفاده کند و برای تیم کار می کند بسیار سود می برد. او کمک می کند و تمام استعدادهایش آشکار می شود. او سخت کار می کند. و سخاوتمند است.به همین دلیل همه چیز درست می شود”.

 

ژاوی درباره بازیکنان پورتو

 

🎙به عنوان مثال، اوپورتوی ژاردل را به یاد می آورم. تیمی که با دکو، کوستینیا، مانیچ قهرمان لیگ قهرمانان شد… تیم فردا تیمی با مربی است که کارها را بسیار خوب انجام می دهد، مثل کونسیسائو. این یک رقیب تاریخی است که او سال هاست که در لیگ قهرمانان خیلی خوب رقابت می کند.

 

انتخاب بین تجربه یا جسارت

 

🎙”این خلاصه ای از تیم ماست. تجربه مانند تراشتگن، لواندوفسکی، گوندوگان… و جوانانی مانند لمینه، بالده، فرمین… این باعث می شود تیم جریان داشته باشد. ترکیب هر دو چیز برای ما خوب است. “.

 

ژاوی درباره شکستن رکورد اولین بازی مسی

 

🎙”امیدوارم لمینه دورانی را رقم بزند، اما ما با صحبت در این مورد به او لطفی نمی کنیم. درست است که او در سطح بی رحمانه ای قرار دارد و انتظارات فوق العاده ای است. ما قبلاً دیده ایم که همه کسانی که با مسی مقایسه شده اند.” .. خیلی خوب کار نکرده است”.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید