| | |

کنفراس مطبوعاتی ادین ترزیچ و امره جان قبل از باری با منچسترسیتی

امره جان :

«می دانیم که می توانیم به صورت تیمی 100 درصد بهتر این کار را انجام دهیم و امیدوارم که این کار را بکنیم. فردا روز خوبی برای پاسخگویی است.»

picture

ادین ترزیچ :

«در مورد باخت به آینتراخت فرانکفورت، «ما لیاقت این بازی را داشتیم. آن عصر کسی چیزی به ما نداد، ما برای آن سخت تلاش کردیم.

ما می خواهیم از آخرین بازی های لیگ قهرمانان به ویژه بازی های گذشته در بوندسلیگا درس بگیریم تا فرصت را غنیمت بشماریم و شاید به مرحله بعدی برویم. ولی میدانیم که باید در هر دو مسابقه کاملا بیدار باشیم و بهترین عملکردی که در توانمان است را انجام دهیم.

ما از عملکرد روز شنبه ناامید شده ایم. انتقادی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم کاملا منصفانه است. اما ما آن را اینگونه نمیبینیم و نباید نگرش منفی به این بازی داشت. ما کیفیت و قابلیت را داریم. اکنون مسئول و موظفیم تا آن را نشان دهیم.»

Image

منچسترسیتی “قوی ترین تیم جهان” است. سیتی از نظر فردی و تیمی از ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است: وقتی می بینید که آنها از نظر پرسینگ، موقعیتهای استاندارد، اینکه چقدر در ترکیب و چینش و توسعه بازی انعطاف پذیر هستند و اینکه به عنوان یک تیم چه عملکردی دارند، قویترین تیم  جهان هستند اما مسابقه دادن با آنها یک کار فوق العاده جذاب است.»

Image

«ما می دانیم كه آنها معمولا از توپ برای خسته كردن حریفان و باز كردن فضاها استفاده می كنند. باید بیدار باشیم تا این فضاها را بسته نگه داریم، و نیز لحظه ای را پیدا کنیم که بتوانیم توپ را تصاحب کنیم. چنانچه تیم با توپ زیاد بازی کند و دریبل بزند، توپ را به سرعت از دست می دهیم و همه چیز از ابتدا شروع می شود. ما باید در رویارویی بسیار موثر و دقیق باشیم، مدام خود را نشان دهیم و از خود حمایت کنیم تا بتوانیم کیفیت خود را در زمین عملی کنیم. [زیرا] هنگامی که ما شروع به دویدن می کنیم، برای حریف خوشایند نیست که ما را متوقف کند. بر این اساس، ما به توانایی تحمل کردن در لحظه مناسب نیاز داریم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید