| | |

کنفرانس ایکای گوندوگان و پپ گواردیولا قبل از بازی با دورتموند لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم بوروسیادورتموند و منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند
قبل از این بازی ایکای گوندوگان و پپ گواردیولا در‌مصاحبه مطبوعاتی شرکت کردند

گوندوگان درباره تیم اسبق خود دورتموند🔻

من هنوز (دورتموند) را خیلی دنبال می کنم. من هنوز هم سعی می کنم وقتی بوندسلیگا بازی می کنند بازی را ببینم. من می دانم که آنها از کیفیت زیادی در تیم برخوردار هستند ، از نظر فنی بازیکنان بسیار سریعی هستند. آنها می توانند در روز خود تک تک تیم های اروپا را شکست دهند.

درباره هالند🔻

(هالند) یک استعداد عالی ، یک بازیکن عالی ، با آینده‌ای هیجان انگیز است. او گلهای زیادی می زند. او از نظر جسمی قوی است ، سریع است. او مصمم است ، به فضاهایی می رود که ممکن است و قادر است به هر تیمی که روبرو است آسیب برساند. تعداد گل او برجسته است.

درباره سفر به دورتموند🔻

رفتن به دورتموند و دانستن اینکه جمعیت زیادی وجود ندارد ، احساس می شود این بار به ضرر دورتموند است. من پنج سال آنجا بازی کردم ، می دانم که در آن استادیوم چقدر می تواند خطرناک باشد. هفته گذشته در استادیوم ما نیز همینطور بود. در حال حاضر هواداری حضوری در فوتبال وجود ندارد.

 

درباره لیگ قهرمانان🔻

فکر می کنم هرچه بیشتر در این رقابت پیش بروید ، اهمیت آن نیز بیشتر می شود. این به شما اطمینان می دهد وقتی می دانید که دروازه بان و خط دفاعی به خوبی کار می کنند می توانیم گل بیشتری به ثمر برسانیم ، این یک توانایی عالی است.

ایکای درباره جام 🔻

این چیزی است که من قطعاً می خواهم به آن دست پیدا کنم ، کسب جام. ما واقعاً شانس خوبی با این باشگاه داریم. این فقط در مورد شانس ها نیست ، بلکه در مورد استفاده از آنها است. سعی می کنیم قدم به قدم پیش برویم. امسال یک فرصت دیگر است. ما سعی خواهیم کرد تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم.

 

درباره حضور تماشاگران 🔻

هیجان انگیز است (داشتن هوادار در فینال جام کارابائو). زمانی که 2000 هوادار در ورزشگاه داشتیم ، در این فصل یک بازی خارج از خانه با ساوتهمپتون بود.این احساسی است که باید دوباره به آن عادت کنیم. نه تنها برای مردم ، بلکه برای ما نیز بازگشت آنها بسیار خوب خواهد بود.

 

درباره بازی 🔻

دفاع از نتایج متناسب با روش بازی ما به عنوان بازیکن و تیم نیست. باید بریم تا بازی را ببریم. این همان چیزی است که ما به آن عادت کرده ایم و اینگونه بازی را در آلمان اداره خواهیم کرد ، همان کاری که در اینجا انجام دادیم.

درباره ژسوس🔻

فکر می کنم برای گابریل محدودیتی برای وجود ندارد. او قبلاً در سالهایی که اینجا بوده عالی عمل کرده است. من نمی دانم خروج سرخیو و تعداد بازی ژسوس چقدر در او تأثیر دارد. چیزی که من می دانم او همه چیز را به عنوان یک مهاجم کلاس جهانی به ارمغان می آورد.

در ادامه پپ گواردیولا به سوالات پاسخ داد 🔻

او درباره (هواداران در فینال جام کارابائو)🔻

این اولین قدم است. اگر دولت بگوید ما می توانیم انجام دهیم ، خبر خوبی است. امیدوارم در آینده به حالت عادی برگردد ، اما همزمان دستورالعمل های دولت و دانشمندان را دنبال کنید.

 

درباره لیگ قهرمانان🔻

خوشحالم که دوباره اینجا هستم. فصل بعد این دوباره خواهد بود زیرا ما قبلاً به راه یافته ایم.

درباره بازی در آلمان 🔻

ما تمرین می کنیم ، به آنجا پرواز می کنیم ، یک شام خوب می خوریم. ما به آینده نگاه می کنیم. هیچ چیز تضمین شده نیست. ما در اولین بازی خود نتیجه خوبی گرفتیم. ما برای تلاش و پیروزی بازی خواهیم کرد.

درباره تاکتیک 🔻

ما باید برنامه خود را امتحان کنیم و اجرا کنیم. مهم نیست در بازی رفت چه اتفاقی می افتد ، شما در مسابقه دوم شانس دارید. ایده ما این است که به آنجا برویم تا آنجا که ممکن است بهترین کار را انجام دهیم و به آنها اجازه دهیم احساس کنند که ما از آنچه که به اینجا رسیده ایم دفاع نمی کنیم. ما می خواهیم تاکتیک خود را برای پیروزی در بازی تحمیل کنیم.

 

پپ درباره سهمیه🔻

ما در حال حاضر اولین شانس واجد شرایط حضور در لیگ قهرمانان هستیم. بنابراین اکنون ، 11 سال متوالی در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت. هیچ تیمی در لیگ برتر 11 بار متوالی این زا انجام نداده است. این فوق العاده است. مطمئناً ، کسی آن را به ما نمی دهد – ما باید این کار را انجام دهیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید