| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ سرمربی بروسیا دورتموند و مایکل تسورک مدیر ورزشی تیم

در مورد وضعیت بازیکنان:

«البته ارلینگ از اینکه نتوانست گل بزند خوشحال نبود، با وجود اینکه هفت شوت به سمت دروازه داشت. اگر او فردا بار دیگر همین تعداد به دروازه شوت کند، مطمئناً نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

Image

در مورد محرومیت هوملس بدلیل دریافت کارت زرد پنجم، ما دوست داشتیم که متس در چنین بازی مهمی در دسترس باشد. او در این فصل بسیار خوب بازی می کند و در پست خود از نظر آمار در موارد بسیاری پیشرو است. اما ما قبلا بدون متس پیروز شده ایم و روحیه خوبی داریم که فردا بدون او نیز پیروز خواهیم شد. وقتی با دفاع شماره چهار بازی می کنید، گزینه های زیادی وجود ندارد. اما ما قبلا در این فصل سیستم را تغییر داده ایم و با مدافع میانی شماره 3 بازی کرده ایم.

جیدون سانچو تأثیر بسیار خوبی ایجاد کرد. او برای تغییر در بازی همیشه یک گزینه است. وقتی جیدون چنین عملکردی دارد برای ما به عنوان یک تیم خوب است. ما باید ببینیم که جیدون چند دقیقه می تواند بازی کند. او روز چهارشنبه تأثیر زیادی در بازی ایجاد کرد. این گزینه را باز می گذاریم. توماس دلانی دیروز به تمرین تیم بازگشت و فرض ما بر اینست که او به تیم برگردد. بعد از فشردگی چند هفته گذشته چند ضربه به او وارد آمد، اما ما باید فردا برای پیروزی با چنگ و دندان بجنگیم.»

Image

در مورد تیم حریف :

«اگر ولفسبورگ در سه بازی هشت امتیاز از دست می داد[که البته 6 امتیاز از دست داده]، رسیدن به آنها دشوار بود [چون احتمالا محکم بازی می کردند]. از نظر ولفسبورگ، این بازی یک فینال است. ما بسیار مطمئن هستیم زیرا عملکرد ما در سه بازی گذشته بوندس لیگا بسیار ثابت بوده است. اگر فردا بازی بسیار خوبی انجام دهیم، این احتمال وجود دارد که پس از سوت پایان بازی تنها دو امتیاز از ولفسبورگ عقب باشیم.»

 

مایکل تسورک :

«آنها تیمی با قدرت بدنی و خوش ساخت هستند. آنها در بازی خود زیاده روی نمی کنند، بلکه بسیار منظم هستند و بر نقاط قوت خود را تمرکز می کنند. شما مطمئناً از این واقعیت که بار مضاعفی ندارید، سود می برید. اما باید آنها را ستایش کنید زیرا آنها یکی از شگفتی های فصل هستند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید