| |

کنفرانس خبری مشترک فریتس کلر ، الیور بیرهف و یواخیم لوو

اولیور بیرهوف در مورد جانشین یوگی لوو :

«ما مطلقا تحت فشار نیستیم، این یک تصمیم فوری نیست. من در آینده نزدیک درباره کاندیداها نظری نمی دهم یا گزارش های داخلی را فاش نمی کنم. ما بر اساس نظرسنجی تصمیم خود را نخواهیم گرفت. در در پایان هیات مدیره فدراسیون حرف آخر را می زند.»

Image

بازگشت مولر ، بواتنگ و هوملس ؟

لوو :«من نه درها را باز کردم و نه بسته ام. به عنوان مربی باید سوالاتی بپرسم: ما به چه چیزی می خواهیم برسیم؟ سبک بازی ما چیست؟ چگونه می توانیم کار تیمی را ایجاد کنیم؟ الان من این ملاحظات را برای مسابقات در نظر می گیرم – سپس خواهیم دید [برای انتخاب بازیکن تصمیم می گیریم].

کیمیش ، گورتسکا ، سانه ، گنبری و چند نفر دیگر در حال رسیدن به اوج خود هستند. ما در سال 2010 وضعیت مشابهی داشتیم، قبل از آن سالهای سختی را پشت سر گذاشتیم و عقب ماندیم. در سال 2010 تیم بسیار جوانی داشتیم با تجربه کم شرکت در مسابقات.

به این بازیکنان فضای پیشرفت داده شد و چهار سال بعد بطور مطلق در اوج خود بودند و ما قهرمان جهان شدیم.»

فلیک به عنوان جانشین تان؟

«همه می دانند که رابطه من با هانس چگونه است. همه کیفیت و قابلیت های هانسی را می دانند. کار من این نیست که در مورد جانشین صحبت کنم. من نمی خواهم درباره هر موضوعی حرفی بزنم. من معتقدم که تصمیم بخوبی در دستان فدراسیون و الیور است.»

DFB: Keller wollte Löw-Rücktritt nach der EM - Klopp als Wunschkandidat - Trio könnte zurückkehren

فریتس کلر به یواخیم لوو :

«من اطمینان دارم که تو، یوگی یک قهرمانی عالی در مسابقات یورو خواهید داشت. این تصمیم به بازیکنان انگیزه بیشتری خواهد داد، زیرا من می دانم که آنها چقدر برای شما ارزش قائل هستند. آنها یک هدیه خداحافظی عالی به شما می دهند.»

Image

بیرهوف در مورد سرمربی جدید:

«ما برای خودمان یک جدول زمانی تعیین نمی کنیم. با اینحال ما در ماه سپتامبر دوباره بازی داریم و این تصمیم نباید دو روز قبل از آن موقع گرفته شود. ما در مورد مربیانی که فعلا قرارداد دارند مداخله نخواهیم کرد. این فقط با هماهنگی باشگاه های مربوطه رخ می دهد.»

آیا مربی بعدی می تواند غیرآلمانی باشد؟

بیرهف:

«ما همچنین می توانیم به دنبال مربیان خارجی باشیم. اما وقتی به بازار نگاه می کنم، فکر می کنم احتمالش بسیار کم است. در حال حاضر مربی خارجی [مناسب تیم ملی] نمی بینم.»

Image

لوو :

«من با برخی از بازیکنان در مورد تصمیمم صحبت کرده ام، اما نتوانستم با همه آنها تماس بگیرم. برای من مهم بود بازیکنانی که مدت طولانی با من کار کرده اند، مانند ایلکای ، تونی کروس یا مانوئل نویر از خودم شخصا در مورد آن بشنوند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید