| | |

کنفرانس خبری یوآخیم لوو درباره ترکیب رسمی مانشافت (تیم ملی آلمان) در تورنمنت یورو 2020 و توماس مولر

لوو:

«ما در زمره برترین مدعیان نیستیم، بنابراین من هیچ هدفی تعیین نکردم. اما البته ما می خواهیم تا جایی که می توانیم پیش برویم. صعود از مرحله گروهی مهم خواهد بود. ما نباید به مرحله دوم یا سوم فکر کنیم. تیم باید هر بازی را طوری بازی کند که گویی آخرین بازی را انجام می دهد.»

در مورد مولر و هوملس :

«آنها در این فصل قوی بازی کردند بنابراین آنها را بازگرداندیم. آنها از نظر رهبری کردن [بازیکنان کم تجربه] می توانند در تیم کمک باشند. آنها از طرز فکر ما و بخش عمده ای از تیم آگاهند. ما در آن زمان آن تصمیم [کنار گذاشتن این دو] را گرفتیم زیرا می خواستیم به این دو فرصت پیشرفت بدهیم.»

 

در مورد دعوت غافلگیرکننده از فولاند :

«ما می خواستیم انواع مختلفی از مهاجمان داشته باشیم. سریع، مانند ورنر یا سانه. تصمیم گرفتیم پس از دیدن عملکرد فولاند در این فصل در فرانسه، او را نیز در ترکیب بگنجانیم. او از نظر جسمی قدرتمند است. با فیزیک بدنش و خصوصیتش که تهدیدی بای دروازه هست، او می تواند به ما کمک کند.»

 

در مورد کریستین گونتر :

«او بازیکنی است که من بارها بازی او را در فرایبورگ تماشا کرده ام. او پیشرفت زیادی کرد. طی دو یا سه سال گذشته از بسیاری جهات بهتر شده است. او بسیار پویا است و همچنین می تواند گلزنی کند.»

 

در مورد هوملس :

«ما فهمیدیم که در دفاع فاقد تجربه و ثبات هستیم، بنابراین از متس دوباره دعوت کردیم. ما از روی اعتقاد کامل این تصمیم گرفتیم. او می تواند دفاع را سازماندهی کند. او تجربه بازی در تورنمنت را دارد و می داند چه رویکردی به مسائل در لحظات سخت داشته باشد.»

 

درمورد بواتنگ :

«من برای او نهایت احترام را قائلم. او چیزهای خارق العاده ای برای تیم ملی آلمان بدست آورده است و سهم زیادی در موفقیت بایرن داشته است. با اینحال بازیکنان دیگری هم داشتیم که در دفاع خوب کار کردند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم متس را برگردانیم، ولی جروم بواتنگ را نه.»

 

درباره رویس :

«متاسفانه، مارکو همیشه از نظر مصدومیت بدشانسی می آورد. این مصدومیتها گاهی اوقات روی او اثری از خود بر جای می گذاشتند. او یک فوتبالیست عالی است. او در شرایط خوبی بود، یک برگ برنده برای هر تیم. او صریحا به من گفت که خسته است و برای بدنش در حال حاضر خوب است که استراحت کند.

من گفتم که ما به انرژی زیادی احتیاج داریم. وقتی به اردوی تمرینی می رویم، قضیه واقعا جدی می شود. من باید از او به خاطر صحبت های صریحش تشکر کنم. او فوتبالیست بزرگی است و دوست داشتیم او را با خودمان در تیم می داشتیم.»

 

آیا هوملس و مولر در ترکیب فیکس خواهند بود؟

لوو :

«وقتی آنها را با خود می برید، واضح است که انتظار چیزهای خاصی را دارید. آنها بازیکنانی هستند که روی آنها حساب می کنیم. نمی توان تضمین یک پست فیکس در کل یک تورنمنت را داد. اما البته آنها نقش اساسی در برنامه های ما دارند.»

 

توماس مولر :

«من از حضور دوباره در تیم ملی خوشحالم. در طی تماس های تلفنی و دلپذیری با یوآخیم لوو که قبل از دعوت شدن داشتیم، در مورد انتظارات هر دو از یکدیگر در چند هفته آینده صحبت کردیم.

چالش نمایندگی رنگ های آلمانی [پرچم کشور] در یک تورنمنت همراه با بچه ها و فرصت قهرمانی در اروپا برای من بسیار جذاب است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید