| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ قبل از بازی یکشنبه

به گزارش فوتبال۷۲۴ بایرن مونیخ به رهبری ناگلزمن بعد از حذف از لیگ قهرمانان در این هفته باید با آرمینیابیله فلد در بوندسلیگا رقابت کند و برای تثبیت جایگاه صدر جدول بجنگد

قبل از این بازی ناگلزمن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

ناگلزمن درباره کومان و هرناندز گفت:

«لوکاس و کینگ مشکلات عضلانی دارند. به همین دلیل لوکاس مقابل ویارئال تعویض شد. او نتوانست ادامه دهد. من انتظار ندارم که آنها تا یکشنبه در دسترس باشند. اما صبر می کنیم و فردا تصمیم خواهیم گرفت. امید بیشتری به رسیدن لوکاس وجود دارد تا کینگ

ناگلزمن دلیل غیبت مدافع تیم سوله را توضیح داد

 

نیکی هنوز بیمار است و یکشنبه در دسترس نخواهد بود. کوکو نیز از ترکیب خارج است. بونا تمرینات خود را از سر گرفته است و گزینه ای برای بازی با بیله فلد خواهد بود.»

Image

ناگلزمن در مورد ناکامی در رسیدن به هدف (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ) گفت

شما همیشه برای نیمه نهایی برنامه ریزی نمی کنید. با این وجود، همیشه این هدف مطلوب یک باشگاه بزرگ است. حداقل 8 تیم در اروپا وجود دارند که همیشه می خواهند در مرحله نیمه نهایی حضور داشته باشند و در بین 4 تیم برتر باشند.»

Image

ناگلزمن در مورد برنامه ریزی ترکیب بعد از حذف:

«ما برنامه های خود را علنی نمی کنیم. این مسائل داخلی است. ما تیمی داریم که مدت زیادی با هم بازی کرده است. بازیکنان یکدیگر را به خوبی می شناسند. [روبط در] رختکن به خوبی پیش می رود.

 

با این وجود، گاهی اوقات مهم است که هوای تازه و جان تازه وارد کنیم. اما ما به دلیل همه گیری همه گیر با مشکل مواجه هستیم و از نظر مالی آزادی عمل زیادی نداریم. برنامه ریزی برای ترکیب همیشه یک موضوع پیچیده است، اما [مساله ای] درون باشگاهی باقی می ماند.»

ناگلزمن درباره برنامه‌های آینده گفت

 

من هر روز با مارکو نپه و برازو صحبت می کنم. چهارشنبه صبح دوباره بازی را تماشا کردم و چند صحنه را انتخاب کردم. دیروز با الیور کان گفتگوی بسیار طولانی در مورد تیم داشتم و اینکه ممکنست مجبور باشیم تعدادی بازیکن جدید بیاوریم یا خیر.

تبادل نظر بعد از بازی بسیار خوب بود. بطور کلی، هر روز چیزی در برنامه ریزی تیم تغییر می کند. این کمی ملال انگیز است، زیرا سرعت سریع تجارت بیشترین تاثیر را دارد.»

Image

ناگلزمن در مورد تهدید به مرگ شدن گفت

«من می توانم با انتقاد مقابله کنم، اما تهدید به مرگ شدن متفاوت است. من بعد از هر بازی از این چیزها دریافت می کنم، اما همه آنها را حذف می کنم. مردم می توانند آنچه را که می خواهند بنویسند، اما شاید [کمی] به آنچه می نویسند فکر کنند. آنها هنوز فکر می کنند حق با آنهاست. این چیز عجیبی است.

باشگاه امنیت [من] را افزایش نمی دهد. نمی خواهم کسی را تحریک کنم. تا کنون کسی در آستانه درب خانه من نبوده است.»

 

ناگلزمن درباره لواندوفسکی :

«در صحبت های ما، همیشه به نظر من می رسد که او دوست دارد بماند. البته من دوست دارم او را در تیمم داشته باشم و امیدوارم در آینده نزدیک [همه چیز] مشخص شود.

من می‌خواهم قهرمان [لیگ] شوم. بعد می‌خواهم سال آینده عملکرد بهتری داشته باشم. اگر کسی از من خوشش می‌آید، باید مرا بدلیل اینکه من یولیان ناگلزمن هستم دوست داشته باشد و نه به این دلیل که مربی بایرن هستم، و اگر کسی من را دوست نداشته باشد، این هم اشکالی ندارد. من به جز خودم چیزی برای اثبات به کسی ندارم.»

Image

در مورد سانه و گنبری :

«سرژ بازی های خوبی نیز انجام داد. مذاکرات قرارداد مطمئنا در ذهن اوست. او بسیار متفکر است. این خاصیتی انسانی است. من از هر دوی [سانه و گنبری] آنها راضی هستم و مطمئن هستم که بهترین عملکرد خود را در زمین بازی انجام خواهند داد.

لروی (در مقابل ویارئال ) بسیار متعهد بود. بخصوص در نیمه اول او سانترهای زیادی را انجام داد. من از او بسیار راضی بودم. به طور کلی، من از سرژ و لروی راضی هستم. افت اندکی در عملکرد لروی وجود داشت اما به سختی از آن افت خارج شد.»

 

درباره آرمینیابیله فلد :

«آنها معمولا پرسینگ را از طریق توپ‌های بلند اورتگا دور می‌زنند. تکل‌های زیادی انجام می‌دهند. خیلی خوب دفاع می‌کنند و جمع و جور و فشرده هستند. البته می‌خواهیم آن دفاع را شکست بدهیم. این واضح است. من همراه با تحلیلگران به مسائل می نگرم و پس از آن ما به یک برنامه و طرح خواهیم رسید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید