زیدان الکلاسیکو
| | |

کنفرانس زیدان قبل از دیدار رئال‌مادرید مقابل چلسی لیگ‌قهرمانان۱/۴نهایی دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال مادرید و چلسی در مرحله ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند

زین‌الدین زیدان سرمربی تیم مادرید درباره بازی با چلسی 🔻

“این یک مسابقه نیمه نهایی است و البته یک مسابقه دشوار خواهد بود .. چلسی یک تیم کامل است و ما باید مراقب باشیم و خوب دفاع کنیم … ما برای آسیب رساندن به چلسی به بهترین نسخه خود نیاز داریم.”
“مسابقه فردا سخت ترین مسابقه است زیرا بازی بعدی است ، اما مسابقات مهم دیگری نیز داریم. ما آماده هستیم و می خواهیم یک مسابقه خوب برگزار کنیم و مهمترین چیز این است که خوب مسابقه دهیم.”

زیدان درباره “تهدیدهای یوفا؟🔻

این مسخره است که فکر کنیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهیم کرد. صحبت های زیادی وجود دارد اما اکنون تمرکزم روی بازی فردا است.”

زیدان درباره “داوری؟🔻

ما به زمین اهمیت می دهیم ، داور فقط وظیفه خود را انجام می دهد. ما باید به بازی فوتبال عالی بیندیشیم. اگر ما شروع كنیم به صحبت درباره اینكه داوری به ما آسیب برساند ، این امر پوچ است. ما از اول مسابقه خواهیم داد در مورد چیزهای دیگر ، ما دخالت نمی کنیم. “

زیدان درباره بازی 🔻

“این کار سخت خواهد بود زیرا یک نیمه نهایی است. چلسی یک تیم کامل است ، زیرا به خوبی دفاع می کند و حمله می کند. ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم و باید در حملات در بهترین حالت خود باشیم تا به چلسی آسیب برسانیم.”

زیدان درباره “پیامی به فلورنتینو پرز؟🔻

رئیس می داند من چه چیزی در قلبم احساس می کنم و ما اینجا هستیم تا برای دیدار فردا آماده شویم.”

 

لالیگا یا لیگ قهرمانان؟🔻

من انتخاب نخواهم کرد ، ما هنوز در دو رقابت زنده هستیم ، در این فصل با مشکلات زیادی روبرو شدیم ، اما توانستیم از آنها جلوگیری کنیم ، یک ماه دیگر باقی مانده است و ما تا پایان خواهیم جنگید ، من به چیزی غیر از دادن همه چیز در زمین فکر نمی کنم. “میدان و ما در فکر پیروزی هستیم.”

زیدان درباره “میلیتاو؟🔻

ما برای او خوشحالیم. او عالی کار می کند. او صبور بود و سخت کار می کرد و اکنون هرچه دارد به تیم کمک می کند.”
“در حال حاضر ، چلسی در این دوره از لیگ قهرمانان عالی است. این یک مسابقه متفاوت از مسابقات قبلی است و چلسی در همه مسابقات از تجربه برخوردار است و البته هدف ما ارائه دو مسابقه عالی در نیمه نهایی و رسیدن به فینال است”

زیدان درباره بازیکنان🔻

“کروس در حالی با ما خواهد بود که مندی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، “مسابقه فردا به ما انگیزه می دهد. ما همیشه سعی خواهیم کرد که رقابت خوبی داشته باشیم.”هازارد؟ او آخرین بازی را به خوبی انجام داد ، مهمترین چیز این است كه هیچ مشكلی احساس نمی كند. او با ما است و من از این بابت خوشحالم. او به طریقی عالی به تیم كمك خواهد كرد.”

زیدان درباره “اختلاف نظر احتمالی بین چفرین و پرز🔻

من به شما جواب نمی دهم ، ما فقط اینجا هستیم تا برای مسابقه آماده شویم ، بقیه برای ما اهمیتی ندارد.”

زیدان ، رئال مادرید در سوپرلیگ؟🔻

متاسفم ، من به شما جواب نمی دهم. ما فردا یک مسابقه داریم.”

زیدان درباره “مشاجره گذشته در سوپرلیگ؟🔻

اوه مرد ، ما فردا یک مسابقه داریم ، نه؟ متاسفم ، تمرکز ما روی بازی فردا است.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید