زین الدین زیدان بتیس
|

کنفرانس مطبوعاتی زین الدین زیدان ، قبل از بازی گرانادا 🔹به صحبتهای کومان اهمیتی نمیدهم 🔹صحبت درباره داوری ناراحت کننده است 🔹من به همه بازیکنانم احتیاج دارم 🔹بنزما در بهترین فرم دورانش است

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم رئال‌مادرید در بازی امروز به مصاف تیم گراندا می‌رود و زیدان میخواهد سال ۲۰۲۰را با یک پیروزی شیرین تمام کند

 

زیدان درباره بازی 🔻

بازی فردا در مقابل تیمی که فصل خوبی را پشت سر می گذارد این بسیار مهم است. ما هم دوره خوبی را پشت سر می گذاریم و باید آماده باشیم ، زیرا مسابقات آسانی وجود ندارد.

 

زیدان درباره مودریچ🔻

او با ما تمرین نکرد ، او از هیچ مصدومیت جدی رنج نمی برد ، اما ما سلامت او را به خطر نمی اندازیم ، خواهیم دید که آیا می توانیم به سرعت در دوره تعطیلات بهبود پیدا کنیم.”

 

زیدان درباره صحبت های کومان در مورد ضربه پنالتی🔻

این من را آزار می دهد ، داورانی هستند که تصمیم می گیرند ، و کار آنها دشوار و پیچیده است ، من در مورد صحبت های کومان صحبت نمی کنم ، ما یک مسابقه مهم داریم و فقط به آن مسابقه فکر می کنیم

 

زیدان درباره فسردگی بازی‌ها🔻

“ما مسابقات زیادی داشته ایم و باشگاه می داند چطور از پس آنها برآید.”

زیدان🔻

شما به من می خندید ، من درمورد کارهایی که انجام می دهم روشن هستم و روی همه بازیکنان حساب خواهم کرد ، بازیکنان برای آنچه در آینده اتفاقا می‌افتد آماده هستند.

 

زیدان در مورد کاسیاس🔻

ما می دانیم او کیست و چه کاری برای رئال مادرید انجام داده است. این خبر خوبی برای بازگشت او به باشگاه اصلی خود است تا با تجربه خود کمک کند.”

زیدان درباره هازارد🔻

او خوب و منظم تمرین می کند ، احساسات خوب است و به تدریج وارد جو مسابقات می شود.”

زیدان🔻

“صحبت در مورد رسانه ها کمی طاقت فرسا است ، اما آنچه برای ما مهم است بازی امروز است. ما برای دستیابی به سه امتیاز باید تمرکز داشته باشیم.”

 

زیدان🔻

“ما از دشواری این لیگ می دانیم ، حتی اگر از اتلتیکو مادرید بخواهید که آنها همین حرف را خواهند زد ، باشگاه های زیادی هستند که می توانند به این لیگ برسند ، و ما همیشه باید بجنگیم.”

 

زیدان درمورد بنزما 🔻

“من فکر می کنم بهترین دوران بنزما است. او کار خوبی انجام می دهد. کاری که انجام می دهد استثنایی است و در مسابقات آینده وضعیت بهتری خواهد داشت. این همان چیزی است که ما در تیم می خواهیم و این آرزوی او است.”

زیدان درباره ایسکو🔻

او وضعیت بهتری دارد ، او بازیکن بزرگی است ، بازیکنانی که کمتر بازی می کنند ، آنها همچنین می خواهند به باشگاه کمک کنند ، اما امروز این وضعیت وجود دارد ، من از همه خوشحالم.”

 

زیدان درباره آسنسیو 🔻

“من همیشه به آسنسیو اعتماد دارم ، او یک بازیکن با استعداد است ، برای حال و آینده تیم مهم است.او اخیرا بازی زیادی نکرده است ، اما ما باید خوب کار کنیم تا به تیم کمک کنیم.”

زیدان🔻

وقتی ما مقابل یک تیم فشرده بازی می کنیم ، کار دشوار است ، اما وقتی شما در مقابل تیمی بازی می کنید که از رویکرد تهاجمی استفاده می کند ، این فضای زیادی برای ما ایجاد می کند ، شما باید در برابر باشگاه هایی که فضاها را می بندند صبور باشید و من فکر نمی کنم فردا گرانادا این رویکرد را در پیش بگیرد.

زیدان درباره ضربه پنالتی راموس در ال کلاسیکو🔻

همیشه وقتی در مسابقات ما چنین اتفاقاتی می افتد زیاد صحبت می شود ، اما من برای آن اهمیتی ندارم. جواب دادن به این سوالات خسته کننده است. آنچه برای ما مهم است بازی امروز است.”

زیدان‌درباره گفته کومان🔻

“من به گفته کومان برای پنالتی احتمالی راموس اهمیتی نمی دهم. صحبت کردن در مورد داوران ناراحت کننده است ، من درگیر آن نیستم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید