| | | |

کنفرانس مطبوعاتی سولسشایر سرمربی منچستریونایتد قبل از بازی با ساوتهمپتون

فوتبال724– اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد قبل از بازی با ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس پاسخگوی خبرنگاران بود.

سولسشایر درباره آسیب دیده ها گفت:

مک تومینای و پوگبا امروز صبح در زمین تمرین نکردند ، بنابراین آنها احتمالاً بازی روز یکشنبه را از دست می دهند. آسیب دیدگی مچ پا پوگبا هیچ ارتباطی با مشکلات مچ پا که فصل گذشته داشت ، ندارد. مارکوس ، ویکتور باید خوب باشند ، اما نه 100٪. لوک بهبودی خود را آغاز کرده است ، در حال حاضر در زمین چمن تمرین می کند ، اما بسیار دور از تیم است.

درباره ساوتهمپتون:

این یک مسابقه سخت است. در 30-40 مسابقه اخیر ، آنها یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. آنها پیشرفت زیادی داشته اند ، بنابراین می دانیم که این بازی چقدر برای ما دشوار خواهد بود. فصل گذشته دو بار مساوی کردیم.

درباره میسون گرینوود:

ما یک سنت داریم که به جوانان کمک می کنیم تا در فوتبال رشد کنند. ما در باشگاه رسم خوبی داریم و هم در اوقات سخت و هم در اوقات خوب به بازیکنان کمک می کنیم.

درباره ون‌دبیک و کاوانی:

ما سه شنبه بازی کردیم و بازی بعدی یکشنبه است ، بنابراین حتی برای ما کمی عجیب است ، ما حتی یک روز تعطیل به بازیکنان دادیم! هر دو برای بازی آینده در دسترس هستند.

درباره بازگشت تدریجی طرفداران:

بسیار خوشحالم ، این پیشرفتی است که ما به تدریج هواداران را برمی گردانیم. نمی توانیم صبر کنیم تا دوباره هواداران خود را در اولدترافورد ببینیم.

درباره پنجره نقل و انتقالات زمستانی:

پیش بینی وضعیت مالی تیم های دیگر دشوار است. من خرید و فروش زیادی را پیش بینی نمی کنم ، دنیای فوتبال تغییر کرده است. شرایط نیز به آسیب ها و همه اینها بستگی دارد. من از تیم خود بسیار راضی هستم ، ما قویتر می شویم. احساس می کنم وضعیت خوبی دارم.

وقتی از او پرسیده شد که آیا برونو فرناندز شبیه رونالدو است:

حضور او در زمین مانند رونالدو احساس می شود. فقط از زمان ورود او به نتایج نگاه کنید. او بازیکن تیمی است که اکنون برای ما بسیار مهم است. من واقعاً می خواستم به برونو بگویم که او باید در دیدار برابر لایپزیگ استراحت کند ، اما او این کار را خیلی خوب انجام داد.

در مورد تنوع خط حمله یونایتد:

مطمئناً ، در مسابقه با باشاک شهیر ، فضای زیادی داشتیم که همانطور که به نظر می رسید ، برای حریف مناسب بود. این بازی همچنین مناسب مارکوس و آنتونی است. و میسون می تواند به یکی از بهترین شماره 9 فوتبال جهان تبدیل شود. ادینسون آمد و سبک بازی خود را نشان داد. همه آنها توانایی بازی در همه این پست ها را دارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید