| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک درباره بازی فردا با آینتراخت فرانکفورت

« کورنتین تولیسو امروز جراحی شد. او دیروز در تمرین دچار آسیب دیدگی شدید – پارگی تاندون عضله از ناحیه ران – چپ شد. درد زیادی داشت. دیروز همه شوکه شدیم. حیف. ما از او هفته ها و ماه های بعدی حمایت خواهیم کرد.»

 

درباره معنای این آسیب دیدگی برای آینده تولیسو:

«در سالهای اخیر بایرن بارها و بارها نشان داده است که در کنار بازیکن ایستاده و در چنین شرایطی از او حمایت می کند. او از طرف تیم مربیگری، هم تیمی هایش و همچنین از طرف باشگاه مورد حمایت خواهد بود.»

 

درمورد بازیکنان بازی فردا:

«فرض من بر اینست که جروم بواتنگ فردا به تیم برگردد. او تمام مدت با ما تمرین کرده است. برای خاوی و لئون نیز همینطور؛ آنها دیروز تمرینات تیمی خود را از سر گرفتند.»

 

در مورد مصدومیت ها:

«ما بیشتر و بیشتر مصدومیت داریم و این برای همه ما یک چالش است. خصوصا برای من به عنوان مربی. اکنون بسیار مهم است که بازیکنان داخل زمین 100٪ عملکرد خود را نشان دهند.»

 

درباره بازیکنان مبتلا به کووید:

«ابتلا فقط اتفاق می افتد. ما از زمان مورد توماس هر روز تست می دهیم. ما پروتکل بهداشتی خوبی داریم و حتی بیشتر به پوشیدن ماسک و فاصله گرفتن توجه می کنیم. از این بیشتر نمی توانیم کاری انجام دهیم.»

Image

در مورد فرانکفورت :

«من برای آنها خوشحالم زیرا فکر می کنم فردی بابیچ و آدی هوتر کارشان را بسیار خوب انجام می دهند. آنها تیم بزرگی دارند که بسیار خوب پیشرفت کرده اند. آنها فوتبال بسیار تهاجمی و پرسینگ خوبی را بازی می کنند. آنها همچنین بسیار خوب هستند آنها می توانند به هر تیمی آسیب برسانند.»

 

درمورد تولیسو :

«ما انتظار داریم او حداقل 3 ماه از تیم بیرون باشد. امیدوارم روند بهبودی به خوبی پیش رود. به از طرف باشگاه تمام وقت و پشتیبانی مورد نیاز او را خوایم داد. او باید صبور باشد. همیشه این موضوع آسان نیست. من هم در طول بازی حرفه ای خود بارها آسیب دیده ام و این را می دانم.

3 هفته پیش، زمین تمرین پر از بازیکن بود. اکنون بازیکنان آسیب دیده و آلوده به ویروس زیادی داریم. این همان چیزی است که وجود دارد. این اتفاق ممکن است در یک فصل اتفاق بیفتد. ما باید این مرحله را پشت سر بگذاریم. ما همچنین بازیکنان زیر 23 سال را نیز به همراه خواهیم داشت. آکادمی کارش را بخوبی انجام می دهد، ممکن است از این مساله  بهره مند شویم.»

Image

در مورد بازی فردا:

«فرانکفورت در سال 2021 بیشترین امتیاز را کسب کرده است. ما بازیکنان زیادی نداریم. با این وجود کیفیت فوق العاده زیادی داریم. ما در خارج از خانه بازی می کنیم. این به نگرش و نحوه ورود تیم ما به بازی بستگی دارد. من انتظاراتم را به تیم در تمرینات امروز و فردا خواهم گفت.

چیزی که من نمی فهمم این است که چرا بایرن برای سال آینده استیلر را به صورت رایگان از دست می دهد.  بازیکن پرورش یافته باشگاه، با اعتماد به نفس، تشنه پیروزی. و در وقتهایی از این دست، شما باید کسی را از آکادمی خود بیرون بکشید و به او فرصت دهید. اگر او بازی های خوبی از خود نشان دهد، شاید بتواند یک بازیکن برای تیم اول باشد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید