| | |

کنفرانس مطبوعاتی پپ‌گواردیولا درباره بازی بزرگ روز یکشنبه منچسترسیتی در آنفیلد

به گزارش فوتبال۷۲۴ روز یک‌شنبه دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت
این بازی برای هفته ۲۲ لیگ برتر انگلیس است و برای قهرمانی سیتی بسیار مهم است

پپ گواردیولا قبل از باژی گفت 🔻

همانند بازی قبلی. سرجیو ، کوین و ناتان در دسترس نیستند – بقیه مناسب هستند.
ما برای بردن و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. این مربوط به چند سال یا چند قرن یا سی و هشت بازی لیگ برتر نیست ، این یک بازی دیگر است.
من در مورد آینده پیش بینی نمی کنم چون نمی دانم. من خیلی خوب هستم ، اما نه برای پیش بینی آینده. چندی پیش ما در جدول دوازدهم بودیم و اکنون اول هستیم. من بیشتر از بقیه نگران بازی لیورپول نیستم.

پپ گواردیولا درباره گفته کلوپ و استراحت بیشتر منچسترسیتی 🔻

یورگن باید تقویم را دوباره ببیند. ما کوید را داشتیم ، یک هفته مرخصی و با چهارده بازیکن در استمفوردبریج بازی کردیم. شاید من اشتباه می کنم ، شاید سه هفته یا چهار هفته بود. وقتی یورگن را می بینم ، شاید بپرسم. من شگفت زده ام. فکر می کردم یورگن از آن نوع سرمربیان نیست❗️

پپ گواردیولا درباره عناوین تیمش 🔻

دلیل اینکه عناوین زیادی را به دست آوردیم مهم بودن همه است. فقط با 12/13 بازیکن نمی توانیم جوایز بزرگی بگیریم. وقتی تیم برنده می شود سقوط می کند ، اما ما هنوز در آنجا هستیم زیرا بازیکنان خوب زیادی داریم. اما دلمان برای سرجیو و کوین و ناتان تنگ شده است

درباره لیورپول 🔻

آنها همیشه در رقابت هستند ، این یک تیم برتر است. این یک تیم برتر باقی می ماند ، آنها روند ، مهارت ها ، روش ها را می دانند ، آنها تهاجمی هستند. آنها بیش از هر زمان دیگری پرخاشگر خواهند بود ، بعد از برایتون استراحت می کنند. آنها بهبود می یابند و آماده خواهند شد.

درباره قهرمانی🔻

ما هم کاملاً مثل یکی از آنها در جدول هستیم ، بسیاری از امتیازات برای بازی کردن مانده است. تجربه من در ژانویه این است که هیچ تیمی از مسابقه و رقابت برای قهرمانی خارج نیست و هیچ تیمی از قبل قهرمان نشده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید