| | |

کنفرانس هانسی فلیک سرمربی مانشافت قبل از بازی فردا

در مورد بازی فردا:

«این آخرین بازی خانگی برای ارمنستان خواهد بود. آنها مقابل یک تیم بزرگ بازی می کنند. بنابراین آنها برای جبران آخرین شکست خود انگیزه دارند. اما ما می خواهیم آنها را متوقف کنیم. می خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم و سال را با برد به پایان برسانیم.

مارک (تر اشتگن) فردا در دروازه بازی را شروع خواهد کرد. همچنین فرض می کنیم که کای (هاورتز) می تواند بازی کند. او امروز برای اولین بار با تیم تمرین کرد. او آماده است و فیکس خواهد بود.»

Image

درباره مولر :

«توماس کسی است که همیشه در تیم حضور دارد. او هرگز نمی خواهد جلوی چشم باشد، اما همیشه از تیم حمایت می کند و آنچه را که باید در زمین انجام شود می گوید. او در خارج از زمین نیز [بازیکن] بسیار مهمی است زیرا او تیم را ترغیب می کند. او فردا کاپیتان خواهد بود.»

تونی (رودیگر) محروم است. مانو (نویر) و مارکو (رویس) هر دو بازی های زیادی داشتند؛ ما به آنها استراحت دادیم. روش درست این است. ما شماره 1 و 2 متمایزی در پست دروازه بانی داریم. این وضوح و تمایز همیشه مهم است تا بازیکنان بدانند کجا ایستاده اند[و نقششان در تیم چیست].»

Image

گوندوگان و نویهاوس در خط هافبک فیکس هستند؟

فلیک : «ما گزینه های جایگزین زیادی نداریم، اما این می تواند یک راه حل باشد. آسیب ها همیشه ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین جایگزین ها مهم هستند. فلوریان عملکرد بسیار خوبی از خود در تمرینات نشان می دهد و این شانس را دارد که خود را ثابت کند و بر فرم [خوب] خود صحه بگذارد.»

 

از فلیک در مورد نحوه برخورد با بازیکنان واکسینه نشده پرسیده شد:

«نه، من فعلا به این موضوع فکر نمی کنم. اکنون تمرکز روی بازی مقابل ارمنستان است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید