| | |

مصاحبه اولی هوینس با پادکست زنده 11

در مورد قدرت مالی پاریس سن ژرمن و منچسترسیتی:

«تاکنون آنها جامی نبرده اند. اصلا هیچ چیز. این دو باشگاه حتی یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارند. پول کثیف شما کافی نیست.»

 

درباره ناصر الخلیفی رئیس پاریس سن ژرمن :

«تفاوت من و ناصر الخلیفی این است که من برای پول زحمت کشیدم و او آن را مثل هدیه دریافت کرد. آنها به شکست مقابل ما ادامه خواهند داد، نه برای همیشه، اما گاهی اوقات. هدف باید این باشد. وقتی آنها را شکست دادیم، من واقعا خوشحال خواهم بود.»

 

درباره برتری و استیلای بایرن در بوندسلیگا :

«آیا باید باشگاه را منحل کنیم تا بوندسلیگا دوباره هیجان انگیز شود؟ یا باید در آینده با 10 نفر بازی کنیم؟ این یک بحث خسته کننده است.»

 

در مورد برتری مالی بایرن نسبت به باشگاه های آلمانی:

«ما نمی توانیم جلوی این این واقعیت را بگیریم که از نظر “دویچه تلکام” اف سی بایرن مهمتر از بروسیا دورتموند است. ما برای آن سخت تلاش کردیم. ما نه وارثی در آمریکا داریم و نه برنده لاتاری شده ایم.»

 

در مورد ایجنتهای بازیکنان :

«من لیستی از بازیکنانی را دیدم که در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود. فقط ایجنت ها پشت این قضیه هستند، زیرا آنها عملا بازیکنان را تشویق می کنند تا قراردادهای خود را به پایان برسانند و در نتیجه معیشت بسیاری از باشگاه ها را از بین می برند.

ایجنتها به بازیکنان خود می گویند: “اگر شما به اندازه کافی سرسخت باشید و صبر کنید و بتوانید این مساله را در سال آخر تحمل کنید، آنوقت می توانید پول زیادی به دست آورید. به دلیل امضای قرارداد، ما می توانیم این پول را در جیب خودمان بگذاریم.” و گسترش این رویه بسیار خطرناک است. اوضاع نمی تواند اینطور پیش برود.»

 

در مورد نقل و انتقالات:

«من هرگز به تعطیلات نرفتم تا اینکه همه نقل و انتقالات انجام شود. قبلا این موضوع را به حسن گفته بودیم. فکر می کنم انجام اتعداد خیلی زیاد نقل و انتقالات در ماه آگوست خوب نیست، زیرا معمولا گران هستند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید